Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De übergrote Morrowind Helpthread dreigde al een hele tijd uit z'n voegen te barsten, daarom is het tijd voor een nieuw deel. Hier kun je terecht voor hulp met Morrowind. Zit je ergens vast, kom je er niet meer uit of kun je iets niet vinden, vraag het dan hier!

    xbw links:
    Morrowind Help Topic Deel 1
    Morrowind Help Topic Deel 2
    De übergrote Morrowind Helpthread (deel :cool:

    Morrowind Preview
    Morrowind Review

    Nuttige site:
    GameFaqs
    , voor walkthroughs en andere faqs.

    /edit met dank aan benneke: The Unofficial Elder Scroll Pages, boordevol informatie over Morrowind, zeer uitgebreid.


    Gelieve deze thread schoon en on-topic te houden. Alleen posten als je een vraag hebt of iemand wilt helpen. Dus niet: "Wat een klotespel", "kijk eens hoe goed ik ben" of "ik weet het niet"!! Off topic zal worden verwijderd en eventueel beloond worden met een waarschuwing.
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar dan moet ik een sleutel van een landhuis in balmora "lenen" van een dienaar van de eigenaar die zich in de corner club bevindt.
    of van de eigenaar zelf, waar die ook mag zijn, maar ik heb geen pickpocketskill, dus hoe moet ik dan de sleutel verkrijgen?
     
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou et kunnen proberen, want je hebt altijd de skill alleen is ie niet erg hoog dan.

    Die eigenaar van et landhuis kun je vogges mij ook neerknuppelen en dan de sleutel pakken.
    Maar die vent in de corner club wordt moeilijker, daar zijn veel andere ventjes bij

    suc6
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan beter wachten tot je de opdracht krijgt van die champion dat legioenen ford naast balmora (even de naam kwijt)

    dan moet je nl. alle mensen in de corner club dood maken, heb je twee missies in een keer.
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gebruik je die skill dan?
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Die difficuly slider uit Goty, werkt ie ook een beetje? Is het spel er wat uitdagender op geworden? Zit er nog een uitdaging in als je lvl 60 bent?

    (Tussen haakjes; Ik dacht dat er geen nieuwe morrowind thread meer zou komen? :confused: En die everdreven strengheid qua wat je wel mag zeggen en wat niet is ook overdreven :{ )
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het leuker als het gewoon 1 grote tread werd.:confused:
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Door op de linker thumbstick te drukken gaat je character sluipen. Als je, terwijl je sluipt, met iemand praat, zul je niet met hem praten maar zijn zakken rollen. Als je een lage skill hebt zul je niks vinden, maar bij hoge sneak skills kun je iemand ongemerkt beroven. Zo dus ook die sleutel.
    Maar ik zou de eigenaar van het huis waarvan je de sleutel moet stelen gewoon vermoorden. Dat is veel makkelijker.
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    heb je hem later in het spel niet nodig?
    en als je hem vermoord dan mogen die gasten bij de bar je niet meer, heb je hun later in het spel ook niet meer nodig?
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je iemand vermoord die van groot belang is, dan krijg je een melding van dat de 'world is now doomed' (of iets in die richting). En die gast heb je in het spel absoluut NIET nodig.:)
     
  11. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    is bloodmoon beetje vet? Ik word namelijk zeer geirriteerd van die muziek in Morrowind The Eldar Scrolls. De hele tijd datzelfde muziekje, tututuuuuutututuuuututututu.
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    dan zet je muziek uit 8)
     
  13. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ja maar dan is t zo stil. Maar wat zijn de voor en na delen van bloodmoon ten opzichte van morrowind: the eldar scrolls.
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    de graphics zijn iets beter
    en als je met iemand vecht dan zie je het balkje van de health van de tegenstanders
     
  15. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    die is alleen voor pc toch?
     
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt Bloodmoon en Tribunal ook op de xbox in de speciale 'Game of the year edition' (GOTY)
     
  18. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ja, okeej. Maar kan iemand dan antwoord geven in welke opzichten Bloodmoon beter en slechter is dan morrowind: the eldars scrolls.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bloodmoon is geen apart spel, maar een uitbreiding. Je kunt bloodmoon niet spelen als je geen Morrowind hebt geinstalleerd (bij de PC). En op de xbox kun je bloodmoon ook alleen spelen in de GOTY versie, waarin ook een versie van Morrowind zit.
    Bloodmoon is niet beter dan Morrowind, maar zorgt dat je nieuwe dingen kunt doen in een nieuw landdeel. Het verlengt het spelplezier van Morrowind dus.
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    En iemand zegt net dat ie er beter uitziet...das ook niet zo vogges mij...

    Ik probeer je er voor de rest niet van af te praten hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina