volgens de kaart moet ik via caldera naar belmora, maar in caldera kan ik de juist weg naar belmora niet vinden, help me
dan moet je op je map kijken en via andere stad naar balmora gaan, ik bedoel als je van amsterdam naar limburg gaat staat er toch ook niet gelijk borden van limburg, je moet dan naar utrecht kijken ofzo. en daarna komen die borden van limburg. zo werkt het ook van morrowind.
Nee, je begrijpt er niks van, als je naar Duijkle wil moet je via Schuurzel richting Guzelt lopen en dan afslag naar Vertielgy nemen!!!
jah, maar dat is gevaarlijk, je hebt het nieuws van de laatste tijd toch wel gecheckt, al die branden en die dode lui. ik ga ook niet met het vliegtuig. ik ga wel op mijn zoefmobiel
Hoe kan je dat nouweer niet vinden, dat is een kippenendje lopen. Gewoon puur noordelijk van Balmora.
lopen Eh, Bij Caldera zuidelijk de stad uit....of Balmora noordelijk de stad uit. je hebt toch een kaart bij het spel gekregen? De erop getekende wegen kloppen, dus dit moet niet al te moeilijk zijn.