Sorry, 1000 maal excuses........ Ik kon/kan niet wachten op de xbox versie en dus heb ik Morrowind maar voor de pc besteld. Na een illegale kopie te hebben gespeeld ben ik helemaal hooked aan dat spel! Speel en be afraid zou ik zeggen.........dit spel is weer een reden om een xbox op te halen (zeker als je een wat oudere pc hebt). Ach...WTF.......ga de xbox versie ook wel ophalen als die uit is. Kan ik het spel ook vanaf de bank spelen.
Ik heb de illegale pc versie fftjes om te kijken of ik em voor de xbox ga kopen.. PIII500 192MBram GF2, nou dat draait dus voor geen meter maar ik heb ff alles op het laagste gezet resolutie enz. om toch even iets van het spel te proeven. Ik snap er nog niet veel van maar ik denk dat als je je er even in verdiept het best een cool spel is. wel veel tekst....
Je moet er idd heel erg veel tijd en geduld in stoppen om het echt goed te spelen. Systeemeisen zijn idd hoog. Mijn Athlon 1400 met GeForce3 draait het spel redelijk goed in 1024x768x32. Xbox versie ga ik ophalen, omdat ik dit spel ook wel vanaf mijn luie stoel wil kunnen spelen. Verder is de replay value praktisch oneindig (zelfs zonder multiplayer!!! Die zit er niet in nml). vooral de pc versie door zijn construction kit en downloadable sidequests/items etc.