wat vinden jullie nou zo mooi aan morrowind? (niet dat ik het afkraak hoor maar ik wil ff verschillende meningen horen)
Vet 't Lijkt mij gewoon vreselijk vet dat je gewoon kan doen wat je wilt. Bij alle andere genré's ben je gebonden aan een vaste lijn. Dit is natuurlijk ook leuk, maar dat je gewoon een vrije rol kan spelen is toch heel erg leuk moet ik zeggen. Tevens heb ik verschillende bronnen vernomen dat de GFX oogstrelend zijn. Ik w8 met spanning tot September dat ik dit zilveren schijfje in mijn bezit zal hebben Spaters
goede game, wapens verzamelen, je kamer vollegen met illegale shit. aansluiten bij de badguys. varkentje nadoen. 500 uur gamen dit is tenminste wat ik gehoord heb
Mits je een beetje van RPG houdt, is Morrowind het beste spel tot nu toe. Ook al kan je hem natuurlijk niet echt vergelijken met bv een Halo, is appels met peren vergelijken. Er is wel een verhaallijn, je hoeft je er alleen niet aan te houden. Persoonlijk probeer ik het wel te doen anders zie je door de bomen het bos niet meer. Walktroughs zul je vaak nodig hebben. En voor degene veel van de gevechten verwachten, die zullen helaas teleurgesteld worden. Dat stelt nix voor. Eindeloze conversaties, wat je vaak hebt in RPG, vindt ik bij Morrowind wel mee vallen. Na een tijdje heb je wel door wie wat interessants te melden heeft en wie niet. Anyway als je van RPG houdt zou ik hem zeker kopen.