kan iemand mij ff helpe??? kun je met morrowind zorgen dat jij een huis koopt? dat een huis van jou word? als het zo is wil ik graag horen hoe dat nu precies zit.
kan jij ff in het goede forum poste?? kan jij ff een duidelijke topctitel makeh?? > Game Help/Cheats - Topictitel aangepast.
volgens mij kon je wel ergens een huisje kopen hoor.. Je kan i.i.g. wel een kasteel laten bouwen... Maar je kon ook eene huisje kopen.., zal ff opzoeken..
ja, je kan zeker wel een huis kopen... ga naar vivec in het hlaalu gebied d8 ik, daar kan je bij een man die naast de gevangenis staat een huis kopen. heb het zelf ook gedaan
wat hebbie aan aan een huizie dan? spulletjes bewaren ofzo? of is dat een soort healing center of whatever.
Als je bij house hlaalu hoog genoeg zit in de ranks, kan je een hous laten bouwen, dit kost 5000, je moet hiervoor praten met iemand in het hlaalugebouw in balmora.
volgens mij kan het bij elk house (hlaalu,redoran,telvanni), maar ik weet niet met wie je dan moet praten, want ik zit bij hlaalu
ik heb net mijzelf laten expellen bij de redoran house omdat ik dat halve huis heb gemolt want ik kan geen normaal ontslag nemen dus ik ben eruit ik ga nu bij hlaalu proberen
ik had gehoord van iemand dat je danseressen kon huren als je een fortress hebt. je weet wel die meisjes van dat hoerenhuis..