[Morrowind] HULP

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Pulser, 26 jan 2003.

1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Morrowind nu zo'n 3 maanden en nu ik hierzo rondkijk op het forum zie ik dat ik van het hele spel geen ene fuck snap.

Ik ben blijkbaar als een kip zonder kop an het rondlopen: Ik heb me bij vrijwel alle gildes aangemeld ik kan (lees: snap) de opdrachten die ik nu krijg niet, terwijl ik nog overal leerling ben en nog steeds in Balmora zit te klooien.

Dit is mijn eerste RPG dus help me ff opweg: mijn laatste opdrachten die ik me nog herinner (eind November voor het laatst gespeeld) zijn:

- Kubus in de ei-grotten van Balmora
    - Mannen dodoen in de grotten van caldera
    - contract stelen bij een winkelier in Vivec
    - vrouw vinden die een man heeft beroofd (en nu naakte is) ten westen van Caldera

er zijn er nog meer maar deze kan ik me nog herinneren zoals je ziet ben ik mar wat aan het aanklooien. HELP ME en je zal beloond worden :confused:

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    als eerst je hebt een dagboek waar alles wordt bijgehouden, kijk daar eens in. daarnaast is het het makkelijkste het hoofdverhaal te volgen (blades). Ga ook naar de bladetrainers en wat scouts om de basics te leren. Wordt daarnaas niet lid van te veel bendes. Dat gaat niet echt samen. Dus mages of fighter en cult of Temple en eventueel Legion.
    waar het vooral om gaat in het begin: lezen.

3. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik dan beter overnieuw beginnen of denk je dat ik wel door kan gaan?

Zo ja hoe moet ik die opdrachten dan doen want ik zit echt helemaal vast

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kan als je wil altijd over nieuw, maakt het wel wat overzichtelijker. en je hoeft nooit alle opdrachten te doen, ook niet als je ze al hebt aangenomen.

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    voordat je opnieuw begint, eerst even een beetje een globaal overzicht krijgen wat er is, wat je kan, welke beesten, wat je het lieftst voor karakter wil zijn...
    En dan overnieuw beginnen en niet van hier naar daar springen als een k'nijn! en een beetje serieus werken aan je karakter (uiteraard)

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    een ding wat ik zou doen als ik zin had om helemaal overnieuw te doen:
    zorg dat je NIET allround ben, word vechter, magier of dief en niet van alles een beetje.

7. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch maar gewoon doorgegaan, overnieuw beginnen is ook weer zoveel werk. Weet iemand trouwens of ik men Endurance nog terug krijg? Ik kom net van de fighters guild uit Vas, in die kerker hebben ze wat spreuken over me uitgesproken en nu ben ik 8 Endurance punten kwijt.

Maar in ieder geval bedankt

8. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je een drankje ofzo drinken met ''restore Endurance'' kost paar centen maar je hebt het wel weer erbij..

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt khad em ook al gevonden en tis weer goed

10. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu ook die gasten in die grot gaan killen. Waar is die grot precies?

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heeej

Ik heb ook een vraag...
    Ik zit nog in Balmora te klooien en ik moet van iemand uit de mages guild naar een stad/dorp toe... Ik moet dan links van die gevangenis.. Daar staat een k*t tovenaar die me telkens dood maakt... Ik moet dus beter worden maar hoe kun je dat snel doen:confused: Ik heb ook (bijna) geen geld, zo'n 50 gold. Wie kan me helpen?!

Alvast bedankt <<<Furies>>>

Edit: Het mag ook een gebied zijn waar je veel makkelijke beesten hebt (ben lvl 2)

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    je mag wel wat van mij lenen hoor. kheb zoon 500.000.:D
    om beter te worden moet je gewoon wat aan klooien. dat heb ik ook gedaan. toen ik pas level 10 was en een hele zooi troep uit Peligrad had gejat, begon ik me aan te melden bij guild, house en Causias.
    je moet wat freelance werk doen en alle dorpjes uitplooien (lees:alles jatten wat je kunt)

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jep. binnen de kortste keren heb je 5000 bij elkaar gespaard.

of ga parelduiken. als er planten boven het water uitsteken liggen er (bijna) altijd kollops-->schelpen waar meestal wel een pearl inzit.

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    en als je wat beter bent: go visit a tomb.
    met een beetje geluk sleep je er zo 50000 uit.

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    thank you!!!!!!!!!! parel duiken duzzz ik ga deze pagina ff uitprinten!!!

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Waar vind je die planten in het water?? Ik ben nu in Balmora

17. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die parels eigenlijk vinden? Ben er wel heel benieuwd naar. Is er een specifiek plaats voor?

18. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik wapens of armor kopen in balmora?

19. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je vinden bij Meldors Armorer.:D

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Die parels liggen overal in het water alleen dan moet je naar de kust of in ieder geval weg uit Balmora. Qua schatzoeken is er helemaal niets in Balmora te doen ook niet in de rivier Bodai. Ik kan ook adviseren om grotten, vooral in het noorden van Vanderfell, te bezoeken je vindt er altijd wel dure dingen (10-50 000). Probleem: je hebt nog niemand om het aan te verkopen. Maar dan heb je in ieder geval betere armor/wapens. In balmora zelf kun je boven bij de Mages Guild, ook wat dure soul gems jatten en in Ald'run weer verkopen.

Trouwens is het verstandig gewoon een beetje rond te lopen door het eiland op zoek naar opdrachten voor magische voorwerpen, SPOILER: ten westen van Caldera is een vrouw die je vraagt haar ergens naartoe te brengen. Als je dat gedaan hebt krijg je de boots of blinding speed.

Nu zul je denken die gozer snapt er ook niets van maar ik bven de laatste paar dagen een beetje bezig geweest dus snap er steeds meer van

Deel Deze Pagina