hey jongez, wie weet er hier master trainers (trainers die tot 100 trainen) post ze ff hier hoe ze heten en waar enzo ik wil ff weten wie mijn conjuration en alteration naar 100 kan trainen any1?
Ik heb ooit een mastertrainer gevonden, voor markmanship. Als je vanaf Maar Gan naar het kamp van de wise woman in het noorden loopt, kom je vlak langs een Dumner stronghold, in een huisje is een gast die je wil trainen tot het uiterste
Kijk ff op gamefaqs.com onder morrowind, daar staat ook een faq over de master trainers tussen, precies wat je zoekt volgens mij.
nee maar et is handig voor skills die ik irritant en saai vind om te trainen, zoals enchant en alchemy enzo
Gewoon een paar dure drankjes maken, verkopen en je hebt je alchemy skill weer omhoog en je hebt nog meer geld. Als ik aan t lopen ben over de wegen, gebruik ik al mijn enchanted items. Daardoor train ik mn skill. Ik heb toch niks beters te doen op de weg.
maak een spel van 1 1 1 en dan als je loopt elke keer casten gaat je lvl ongeveer 3/100 omhoog elke keer