[morrowind] mensen met geld

Discussie in 'Algemeen' gestart door aghshar, 3 dec 2002.

1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dure dingen gevonden (mageban 30000, ebony helm 15000, soul gem 4000) maar ik kan niemand vinden die genoeg geld heeft om het van mij te kopen. Waar zijn verkopers te vinden die veel geld hebben?

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    waar hebt je al die shit gevonde??? plz tell me

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    de Mudcrab en creeper zijn de beste, die kopen alles op volle prijs, maar de creeper heeft maar 5000, en de mudcrab 10000, dus je zal wat creatief moeten zijn, de creeper zit in Ghorak Manor in Caldera, en de Mudcrab ergens tussen Suran en Vivec (weet niet precies) en met creatief bedoel ik:verkoop eerst iets van 5000 ofzo, dan 24 uur slapen, dan weer iets van 5000, dan weer 24 uur slapen, dan koop je de items terug, zodat hij 15000 heeft, en verkoop dan je ebony helm

en nog iets, als je Godly sterk wilt worden en Miljonair:
    zorg dat je op z'n minst master's hebt van alle alchemy dingen, ga dan naar de Mages Guild in Sadith mora. Wolverine hall, en vind die gast die Ash Yams en Bloats verkoopt, koop daar vervolgens heel veel van (eerst koop je er 5, dan verkoop je die weer zodat hij er 10 heeft, dan opnieuw zodat hij er 20 heeft, totdat je ze per 100 kan kopen ofzo) dan als je er een zooi hebt, ga je potions bakken, in het begin gaan er een heleboel fout, maar als je er een stuk of 25 hebt, (fortify intellegence potions dus, das die Bloat + Ash yam) drink je ze op, zodat je intellegence hoger word, dan kan je betere potions maken, en ze gaan minder vaak fout, als je er weer 25 hebt, drink je ze weer op, na een paar keer zie je al dat je potions niet meer fout gaan, en blijf telkens potions drinken zodat je intellegence hoger word, je potions worden ook telkens meer waard, dus als jij een paar duizend gold aan ingredients hebt verpats, kan je dat later weer terug krijgen door je eigen potions te verkopen, blijf zo een tijdje doorgaan totdat je potions hebt van 10000 gold ofzo, ik heb nu fortify intellegence van ongeveer 1miljoen by 1miljoen over 3miljoen seconds (das 34 dagen nonstop), je hebt dan een magicka van een paar miljoen, dat houd in, dat je ook zelf kan gaan enchanten, wat ook niet mis kan gaan, en dan kan je het ook op Healt potions uitvoeren en Strengt potions

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  4. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

voor goede tips ga naar help/cheats en zoek mijn tread op daar staat zat in! tips bij morrowind

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die wapens krijg je als je de main quest volgt, je wordt dan uiteindelijk naar de Urshiluka in het noorden gestuurd. Daar moet je met hun leider praten, die zegt dan dat je een boog moet halen uit hun oude begraafplaats. Daar liggen ook deze dure wapens (en een glass shield 20000 en glass greaves 12000, die was ik even vergeten, omdat ik die lekker ga houden en niet verkopen)

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 5x full glass 3x full ebony 1x full daedric maar wa moet ik er mee? ik weet het niet.

7. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb al aardig wat dure spullen verzameld. harnas van 190.000 en glass wapen van 32000. een aantal dure katana's.
    maar waar zit die mudcrab dude nou met die 10000. kan hem niet vinden. de ene zegt dat hij NE van bell fal zit (kon hem niet vinden). Waar zit hij nou precies?

grtz thnx enz.

8. dj jeroen

dj jeroen master of morowind

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik ash yams krijgen ik vindt die mensen wel maar dan koop ik er 5 en dan als ik er weer 5 wil kopen heben ze die ash yams niet meer

9. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    nou zoals er al in staat, je koopt eerst wat ash yams bij die gast ( die bij de imperial shrine staat ) als je al zijn ash yams hebt gekocht, krijgt hij weer nieuwe, en zo kan je door gaan

Deel Deze Pagina