Heeej ik weet da hier al andere treads over gaan mar daar wordt niet meer naar gekeken.. Ik ben in Vivec en ik snap er eecht niks van.. 1 groot doolhof.. Het zal een stuk duidelijker worden als ik zou weten in welk gebied(Arena ect.) de guides zitten!? Alvast bedankt
als je eerst evenb een beetje verkent :-? maaruh, om je te helpen: Vivec bestaat uit de volgende cantons: Foreign Canton (algemeen) Hlaalu, Telvanni, Redoran Canton (alle drie de basissen van de Great Houses) St Olms St Delyn (wooncantons) Temple en Palace of Vivec (onder het paleis zt een doolhof, temple spreekt voor zich) de Guides zitten geloof ik in Foreign Canton.... maar again: je kunt het beter zelf uitzoeken, beetje rondvragen, zoeken, en kijken.... Als je weet hoe ze in elkaar zitten is het juist overzichtelijk
als je eerst evenb een beetje verkent :-? maaruh, om je te helpen: Vivec bestaat uit de volgende cantons: Foreign Canton (algemeen) Hlaalu, Telvanni, Redoran Canton (alle drie de basissen van de Great Houses) St Olms St Delyn (wooncantons) Temple en Palace of Vivec (onder het paleis zt een doolhof, temple spreekt voor zich) de Guides zitten geloof ik in Foreign Canton.... maar again: je kunt het beter zelf uitzoeken, beetje rondvragen, zoeken, en kijken.... Als je weet hoe ze in elkaar zitten is het juist overzichtelijk... En Ebonheart naast Vivec is een kasteeltje met handel en cafés enzo..
K dan, ik vind ook dat Vivec en Molag Amur heel; onhandig gebouwd zijn. Ik wilde ieder1 nog iets vragen. Ik ben in Balmora bij de fighters guild en m'n 3e of 4e opdr8 is dat code book halen. Ik heb er die doos voor vermoord, maar dat werd aangegeven en dat koste me 930gp. Ik heb de save ervoor nog. Maar weet iemand hoe ik het boek (waar ze bij mij zogenaamd nix van wist) zonder die boete kan krijegen?
uuum neee sorry.. Maar ik heb wel een tip voor alle spelers die geld nodig hebben! Ga naar de Magesguild in Balmora... Ga naar boven en op het bureau van dat mens wat daar staat liggen egt SUPER waarde volle spullen voor het grijpen..TIP save wel ff van te voren want het is best moeilijk!
Je moet haar overhalen. Door geld te geven, bewonderen of bedreigen. Totdat ze je aardig genoeg vindt waardoor je het boek krijgt.
Heheh ik had dat boek al gejat bij haar...en verkocht...maar ik weet niet meer aan wie? stupid...stupid...stupid...
hey is er echt geen enkele manier om van dat orinators-vallen-je-aan-omdat-je-hun-masker-hebt-gedragen-probleem? veilig rondlopen in vivec is voor mij een sprookje geworden