Morrowind review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 9 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    :mad: :mad: :mad: :mad: ik vind het nergens op slaan... zoow laag alles is er wel over nage8?????? de ene site geeft het een 9.6 en de ander een vette onvoldoende naar mijn mening...... dat klopt niet =( (xboxarena.nl)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    heb je oko even gechecked bij Xboxarena? die gasten hebben dus al interviews enzo gehad.. zijn neit objectief meer over het spel. Zoals je ook kunt lezen in hun leuke review zien hun ook wel de nadelen, ze verbergen ze alleen in de tekst. Wij zijn gewoon eerlijk en geven toe dat het een goede game is maar dat er gewoon nog heeel veeeel mis is met de game. Lees de review maar goed dan zal je zien dat het geen slechte game is. Maarja zoals het al onderaan de review staat.. mensen kijken meteen naar het cijfer en komen dan meteen zeuren.

    een 96 verdient dit spel dus echt niet.
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    vincent weet trouwens echt wel waar die over praat en dit kon je natuurlijk wel weer verwachten als je weer een objectieve review geeft. Tony Hawk zelfde verhaal..
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ben jij trouwens niet van xboxarena en kom je hier gewoon zeuren ofzo?. Zelf vind ik onze review de eerlijkste die er te vinden is. deze game is gewoon KUT als je er niet van houdt..

    staat er allemaal duidelijk in
     
  5. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je van een spel vind is persoonlijk vind ik. Je moet gewoon op je eigen oordeel afgaan alleen als een spel echt slecht scoort dan moet je hem niet kopen:)

    Je kunt een spel bij winkels zo als Bart Smith kopen zodat je ze binnen 24 uur kan ruilen mocht ie je niet bevalen. En ook zijn winkels waar je eerst een spel kan spelen voordat je ze koopt.

    En als deze thread slaat op de mening van de schrijfers van dat review dan is dat hun ijgen mening daar hoef je het niet mee eens te zijn dus.
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    je kunt hem iig wel eens lezen..
     
  7. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad inhoudekijke info is belangrijker dan het oordeel. En daarom moet je het ook lezen want zelfs met een beschrijfing van een spel kun je al op een heel ander oordeel komen dan de scrijfer zelf.:)

    Bijvoorbeeld de scrijfer vind dat scheefe bomen lelijke zijn maar jij kunt het wel mooi vinden. Een oordeel is nooit hetzelfde:)
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    scheefe bomen lelijk? :confused: waar lees jij dat?
    De reviewer vind de game zelf heel goed. toch kritisch oordeel door de belabberde vormgeving
     
  9. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Bewijs van spreken. Wat ik er mee wil zeggen het maakt niet uit wat een ander her van vind zolang je je eigen oordeel maar hebt.

    Kijk ik kan wel zeggen het is shit ik kan ook zeggen dit is onwijs.
    Maar daar gaat het dus niet om het gaat er om dat je je eigen oordeel hebt en dat je de oordeel van een ander repecteerd zolang ie er geen kwaad mee doet:)
     
  10. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat een RPG review gewoon maken door een RPG kenner, niet een arcade fan of wat ie ook is.:mad:
     
  11. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op, er wordt als argument voor het lage cijfer gegeven dat niet iedereen het leuk vind? Omdat niet iedereen van RPG's houdt? Quote uit Colin McRae 3 review: "Totaal 8.9
    Beste rally game op de Xbox, must-have voor race fans maar nog een aantal minpuntjes " Ik hou persoonlijk niet van racegames, waarom krijgt dit spel dan een 8.9 en morrowind een 6.0?
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ken je Vincent? Sjeez das ook echt wel een RPG kenner hoor. Maarja kan ook eerlijk beoordelen dat een game niet goed is gepoort. Als Morrowind nou vloeiend liep en de bugs en fouten eruit waren, dan had ie een hoger cijfer verdient.
     
  13. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog, de meeste hier vinden dat het spel -/+ een 8 moet hebben, dan is dit als nog een laag cijver voor de bugs want ik denk niet dat hij er daarvoor 2 punten heeft afgetrokken.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen domme overhaaste conclusie's trekken he :). Vincent is idd DE RPG gamer bij XBW.
     
  15. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XA review geschreven.

    Ik kan wel zeggen, dit is een goede review, maar het eindcijfer vinnik, en met mij veel anderen, gewoon veels te laag.

    Dat niet soepel draaien had ik in het begin ook, maar is op een gegeven moment gewoon weggegaan, heel af en toe hakkelt ie wat als ik een kist ofzow wil bekijken, maar meer ook niet.

    Geluid zelf vind ik heel goed, ooit een onweersbui gehoord? de eerste keer dat ik em hoorde schrok ik er gewoon van, zo'n harde knal.

    Grafisch is het gewoon een goed spel. Het water, de huizen, mooie omgeving, alleen de mensen in de verte, en de gezichten zijn minder afgewerkt.

    Vastlopers, 2 x gehad, alleen in de 1e 2 dagen, verder probleemloos gespeeld, misschien heb jij gewoon een slechtere versie te pakken, of ik een goede versie, dunno.

    En dat nadeel over lang loaden nadat je bent doodgegaan? Gewoon saven voordat je wat aparts wilt doen, einde probleem.

    Ik vind gewoon dat je te ondoorzichtig naar de meeste problemen hebt gekeken.

    Het is gewoon een supergame die veel hoger verdiend dan een 6, veel hoger.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dan wordt het eens hoog tijd dat er een GOEDE rpg-kenner wordt aangenomen daar
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Net zoals ik het gebrek aan snelheid in Total Immersion Racing opeens niet meer opmerk zeker :+
     
  18. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren dat deze threadstarter niet van XboxArena is... ChaoZ dRoNe (Jacco Selles) heeft onze Morrowind review geschreven. Wij van de crew vonden dat in eerste instantie ook wat hoog, maar Jacco was verzekerd van zijn cijfer en na hem zelf gespeeld te hebben kan ik dat helemaal begrijpen.
     
  19. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt me verkeerd.

    Eerst had ie idd dat ie hakkelde, maar bij mij doet ie dat niet meer, kweet ook niet hoe het kan, lijkt wel offie alles heeft opgeslagen op de hd.
    Alleen hakkelt ie soms nog als ik een nieuw gebied in kom, en dan ook alleen maar bij het openen van kisten, en ook niet eens bij alle kisten.
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Onze MW review is dus niet bevooroordeeld vanwege het interview e.d. Bovendien is het cijfer gebaseerd op de mening van de schrijver. Zelf vind ik Deathrow bijv. één van de boutste games die op de Xbox te vinden is, maar die geven jullie bijv. ook een 9,8.
    Kwestie van smaak.

    Maar jij zegt dat je de review moet lezen om te kijken wat jullie ervan vinden, maar ik ben van mening dat je mening ook duidelijk in een cijfer naar voren moet komen. De schrijver geeft de game een 6, terwijl hij toch wel verslaafd is aan het spel. Dan geef je een game toch geen 6? Een review is de mening van één persoon, en als ik de mening van deze persoon lees zou de game minstens een 7 verdienen.

    Vind 96 trouwens zelf ook wel aan de hoge kant :+ , maar een 96 komt dichter in de buurt van de kwaliteit van de game dan een 6 (als ik de algemene meningen zo zie).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina