Morrowind Saai....

Discussie in 'Algemeen' gestart door SplinterCell, 3 apr 2003.

1. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ik vind RpG's echt vet Zoals : Final Fantasy op de psx2 en Golden sun op de gba maar ik vind morrowind op de xbox echt saai... :mad:
    Hebben jullie dat ook niet?? :confused:

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee, eigelijk niet zo...

Morrowind vind ik alleen te langdradig, maar omdat maar weinig games dat zijn beschouw ik het toch als een pluspunt.

imo: Morrowind vind je te gek, of je vind het een bagger game.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De fout die jij hierin nu maakt is dat je een linear-rpg vergelijkt met een non-linear rpg zoals morrowind.
    het is zeg maar arcade racer met sim racer vergelijken , dat je de 1 leuk vind wil niet zeggen dat de ander ook wat voor je is.
    Ik vind b.v. Morrowind juist niet saai.. er zijn honderden side- quests en je ken vanaf het begin bepalen wat je wil, welke kant je op wil etc etc.. Hierdoor kan het soms ff allemaal onoverzichtelijk worden en dan zou je het saai kunnen gaan vinden. Het is dus echt een kwestie van smaak

4. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang heb je al gespeeld als ik vragen mag
    ik vond er op het begin namelijk ook niets aan

het is dat de forum's vol stonden met hoe goed deze game wel niet was
    anders had ik hem ook terug gebracht

ik denk dat je gewoon even in de game moet komen

ik vind het de beste rpg die ik ooit gespeeld heb

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind is alles behalve saai als je lang speelt en je zit eenmaal in het verhaal en je snapt het dan wil je niets anders meer. in het begin is het indd erg moeilijk want je kan bijna niks aan en je hebt geen goede spullen niemand vind je aardgi enz maar na een tijd word het cool en zker als je de main quest volgd wordt het cool

de rpg's die jij noemde zijn hack & slash rpg's en morrowind is niet zo hier moet je ook nadenken (over hoe je ergens wil komen welke kant je uitgaat enz)

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  6. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Alle begin is moeilijk.

Toen ik het voor het eerst speelde, vond ik het ook saai. Dat kwam omdat mijn mannetje niks voorstelde en ik zelfs gedood werd door een rat (ik schaam me diep) Maar na een tijdje werd het echt vet. Ik heb nu meer dan 200 dagen rondgelopen en ik speel het nu ook niet zo veel meer (SHENMUE is my game), omdat ik bijna alle quests heb gedaan, Redoran Archmaster, Morag Tong Grandmaster, en alle guilds quests und so weiter...

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik nog toevoegen, lees maar eens de andere morrowindtopics door. Begin dan weer opnieuw en houd het en paar weken vol. Dan snap je misschien wat Morrowind is. Probeer vooral de mainquest, dat verhaal is erg goed. (in ieder geval het begin, meer ben ik nog niet aan toe gekomen)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het wel jammer aan Morrowind dat je tegenstanders niet sterker worden zoals jij. Ik had de eindbaas in 2x slaan neer (ik zat op lv. 30-40, met een longsword skill van 100). Verder is het een vet spel, waar je heel heel heel erg lang mee bezig bent.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de mainquest zou ik nog de aundea-vampire quests doen. Dan krijg je extra items die je niet kunt krijgen als mens/elf watever

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Zoals wat dan?

Ik heb een item dat NIEMAND heeft, op de xbox althans, het flamesword, het zwaard van de Nerevar en het zwaard van almalexia, (is tribunal toch nog ergens goed voor geweest)

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Saai????????? nou ik vind dit spel dus alles BEHALVE saai hoor!, egt volop veel variati heel de game door egt een toppertje.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij hebben we het over de Xbox versie. Of zie ik dat verkeerd?

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zou je dat dan op de xbox moeten kunnen krijgen?:confused:

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Niet dus, alleen in Tribunal

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij is gewoon stoer aan het doen dat hij de pc versie heeft :{ Ik heb medelijden met hem dat hij op zo'n manier aandacht moet krijgen.

16. p1m

p1m Guest

Morrowidn is da bobm maar ik heb hem wel terug gebracht ;)

na vele weeken en veel vast lopen later en veel irritante bruine aad schermen

was ik level 150 oid en toen was het leuk geweest

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zo zou je het kunnen lezen, ja. Maar volgens mij dwalen we nogal af

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was dus een replay op degene die voor p1m kwam

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je in gods naam dagoth ur dooden met 2 klappen hij kan aleen dood als je hart of lorkan kapot maakt????????

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik bedoel niet doden, maar dat gevecht voordat je die kamer ingaat. En misschien is 2 klappen wat overdreven, maar hij was in ieder geval erg snel 'weg'.

Deel Deze Pagina