Morrowind schokt..........

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzer, 14 nov 2002.

1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier ook last van als je gewoon loopt "haakt" het beeld af en toe even, ik bedoel niet als je naar een ander gedeelte van een landschap loopt, maar gewoon midden in.

De muziek "haakt"soms ook, dan is het heel even stil en gaat het weer verder.

Heeft iemand anders dat ook, of loopt bij jullie alles vloeiend???

Greetz

Panzer

2. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: No kidding...

Fluctuerende framerate, onaangekondigde laadtijden, algehele slowdown en soms zelfs 3 sec stil lam en daarna overspringen naar een andere positie. (o_O)

Echt soepel omgezet is het spel niet, wat dat betreft... Switchen tussen 50 en 60 Hz PAL helpt trouwens ook niet.

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nergens problmen mee....

alleen met die laadtijden als je een save game start...

dat duurd echt enorm lang...
    te lang, als je het mij vraagt..

als ik dood ga, zet ik altijd meteen me xbox uit en ga wat anders doen, want ik heb geen zin om zo lang te w88 :d

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    HAHAAHAHAHA dat is dus nu (bij mijn weten) het 2de spel waar het in voor komt, de andere game is The Thing. Het scheen dus te maken hebben dat de Xbox de game niet aankon, de game is dus te machtig.

Maar nu zeg ik het weer; Hoe gaat het straks met de mooiere games? Brute force, Halo 2, etc. etc. ??????

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    1 woord: wat een GVD foute poort!
    Er is gewoon iets misgegaan met het omzetten van The Thing en ook zo met dit spel... BF en Halo 2 zijn Xbox Only, dus daarmee heb je nergens last van...
    Flamingo, ben jij de Xbox aan het afkraken ofzo... want als dat zo is...

6. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee zuigert, ligt niet ana dat de xbox het spel niet aankan, en heeft niet met halo2 enzo te maken, ligt gewoon ana de manier van programmeren, en de keuze om het spel niet in "levels" op te splitsen. alles wordt dynamisch geladen terwijl je speelt, en het xboxie heeft toch maar 64 mb geheugen.

ik kan je zeggen, mijn pc met 512 mb geheugen en een 64 mb videokaart doet het niet veel beter.

bethesda heeft altijd al zuig engines gehad, die van morrowind val wel mee, maar hij's ook niet geweldig.

dat ie hapert betekent echt niet dat de xbox niet beter kan.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Niks foute poort, en ja hij moet best wel eens laden, maar wat krijg je er voor terug? Een gigantisch grote wereld waar je volledige vrijheid heb.

8. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon me hier ook al zorgen over te maken...
    Bij mij blijft ie een ±seconde hangen als je rond loopt.
    Dit gebeurt wanneer de disc onder 't spelen aan 't laden is....
    Dacht dat de lens in de Xbox te veel moeite had met lezen....dus dat aan xbox lag, maar 't is dus morrowind.
    Jammer, verder goede game...

9. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Morrowind..*zucht*.........

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    kamperwind dus

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    op de pc kreeg je telkens loading in je beeld, dat was pas irritant. nu moet ie soms ff wat laden terwijl je speelt. ik merk er persoonlijk niet heel vaak wat van. k vind et een mooie oplossing.

et enige wat irritant is is dat je voor je begint zo fokking lang moet laden, maar das maar 1 keertje.

vet spel btw. leuke sfeer en veel te doen :)

12. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon omdat het zo een super groot spel is, waarom is doa3 zo goe getekend denk je?
    btw een zeer goede pc loopt het ook niet vlot hoor
    ik ga het iig morge hale

13. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok al ik dacht dat het aan mijn box lag, maar ik ben gelukkig niet de enige!

14. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je was me net voor anders had ik ook al zo'n topic geopend....:)
    Ik controlleer dit weekend nog op een andere Xbox maar verwacht nu geen
    verschil, 't is een grote game met een wat matige game-engine..zoals hierboven stond, zelfs een zwaare pc of console kan daar weinig aan doen...

+punten en -punten overwegen of dit wel een topper is of niet...

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    topper all the way, ok.. hij schokt wel eens ja, maar je krijgt een gigantische wereld er voor terug, en ook nog is erg mooi!!

(whaaa, het water! :D)

16. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo hebben jullie em allemaal al, hij is toch nog niet uit, of vergis ik me daar in???

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah let eens ff op man ;)

k heb eergisteren een thread gemaakt waarin ik vertelde dat ie er was en dat ik em had. dus jah hij is er, maar vooralsnog alleen bij de FRS. 59,99.

18. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel loopt bij mij prima, geen schokken, nix. HET IS ALLEEN AL 5X GECRASHED! en dat in 3 uur speeltijd. =(

19. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dan zal je even naar krasjes e.d. moeten kijken. Misschien schokt het een beetje, maar wel een erg goed spel verder hoor. Mensen die het willen kopen en nu twijfelen als ze dit lezen moeten hem maar snel halen...

20. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne hapert af en toe ook maar lang niet ergelijk! Krasjes zijn het in ieder geval op zeker niet want hij ging uit de seal meteen in mijn xbox.

Deel Deze Pagina