Morrowind Stronghold?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 22 jan 2003.

1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ha Morrowinders

ik heb een vraag ik ben nu al een tijdje aanhet spelen (40 uur ongeveer) maar nu wil ik een stronghold, maar hoe en waar ken ik die krijgen, ik heb in Balmora al 2 huisjes, maar die beginnen al aardig vol te raken. Ik ben al een tijdje opzoek hoe ik een stronghold ken krijgen maar weet nog steeds niet hoe, En moet je hiervoor een van de great houses joinen??

Please help me

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, je moet inderdaad eerst 1 van de great houses joinen...:D

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja 1 vd greath houses joinen. daar moet je dan de quests voor doen, en na een tijdje als je een hoge rang hebt, laten ze voor jou een stronghold bouwen.

4. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    en dan moet je best hoge rang zijn om zo'n stronghold te krijgen

5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    en kost dat ook nog geld, niet dat dat een lrobleem word ik heb zon 60k dus

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja en nog een ding welk great house ken ik het best joinen als ik warrior ben, en waar ken ik die joinen?

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, kost een beetje gold, maar et is zeker de moeite waard.
    :D
    iets van 7000 in et totaal, 5000 misschien.:confused:

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    house Hlaalu.:)
    ben er ook al een hele tijd me bezig.
    ik denk dat je die in Vivec en in Balmora kan joinen.:)

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    okeey thnx

Ik ben nu trouwes aant spelen en vind nu net een heel interesant zwaardje in een grot vlakbij Ursulas camp, ik was ooit al wel en keer in die grot geweest met de mainquest, maar toen heb ik m niet gezien, t is een mooi Glass Longsword, en er zit nog wat bij, als ju dat wil weten moet je hem zelf maar gaan zoeken (neem wqel wat levitate potions mee, of boots). tis de moeite waard

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Hoever zitten jullie trouwes in the mainquest

Ik nu the fifth trial

en nog ff over die stronghold waar word die erges gebouwd?

11. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij dat camp urkublabla gedoe (5e opdracht ofzo) en ik heb geen flauw i-d waar die stronghold wordt gebouwd

psst: wist je trouwens dat je je posts kan editen ...

12. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Yup die heb ik ook:) Ik gebruik m alleen niet altijd, want hij gaat redelijk snel kapot, en repareren is dan redelijk duur. Enne, als je warrior bent, kun je misschien beter House Redoran joinen, want dat is de 'House of the true warriors'. En als je bij de Imperial Legion zit en je vraagt aan een soldaat iets over die houses, zeggen ze altijd dat ze House Redoran het meest mogen. Daarom ga ik mezelf daar nu bij aansluiten:)

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heb gehoord dat de stronghold gebouwd word op odai plateau naas Hla oad dus je gaat lekker alleen zijn..:D

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx

ik denk dan dat ik ga joinen ik was net vanplan om me bij die ander te joinen maar ik denk dan dat ik redoran ga joinen, hoop ik dat ik snel voor mekaar heb dat ik n stronhold ken kopen, maarja k heb tijdzat, dus dat ken wel gaan lukken.

Weet er trouwens ook iemand wat er binne in die zwewende bol is in vivec en valt daar ook nog wat te halen?

15. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het spel nu al redelijk lang maar ik weet nog steeds niet hoe je een huis kan krijgen en als je een wizard ben welk house is dan het beste om te joinen?

16. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een huis krijg je door de eigenaar te killen }:]
    als wizard kan je denk k t beste telvanni joinen, want die is meer voor wizards/mages/alchemists etc..

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben house-cousin bij hlaalu dus waarschijnlijk krijg voorlopig nog geen stronghold. jammer lijkt me wel leuk. ik ben wel al ringleader bij thieves guild en ik ben nu die missies die gentleman je geeft waarbij je lekker robin hood mag spelen, lol.
    voor caisus cosades heb ik nog helemaal niks gedaan ik heb de eerste missie aangenomen maar dat was het dan ook ik heb nog steeds geen zin om die grot te gaan zoeken. teminste dat was toch de bedoeling?

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Over Redoran joinen gesproken, waar kan ik dat doen?
    een centrale plaats graag.

en over dat zwaard bij ursulaku camp, ik was daar naartoe gegaan, maar er was geen grot te bekennen. alleen wat ruines.

waar zit ie precies?

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ow dan ben ik al de gelukkige eigenaar van bijna 10.000.000.000 huisjes(nee dan heb ik dus al redelijk wat huisje 20 ofzo)

20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

Die grot, moet je vanaf urshilaku camp zuid-oost lope, dan onder weg zal je hem wel tegenkomen, hij ziet er uit als een normale grot, maar vanbinnen is hij erg groot

suc6 met zoeken!

Heeft er nog iemand een beetje presiesere informatie over de strongholds, ik hoorde ook dat strongholds verschillende fases hebbe? iemand die hier meer van weet?

Deel Deze Pagina