1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind sucks!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door $$$$$, 25 dec 2002.

  1. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het toch met deze spel. het loaden lukt voor geen meter en als het lukt dan duurt het gemiddeld 2min 30. en als je dan aan het spelen bent dan loopt het spel vast als je bij drukke omgevingen loopt.


    ik snap echt niet hoe je van deze spel kunt genieten. zijn er mensen met die deze problemen hebben of heb ik die alleen?
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had em, laden is idd lang, crashen heb ik niet gehad.

    ik heb em weggedaan omdat de praatdingen met luitjes niet met stemmen waren, maar gewoon grote lappen tekst, wat te saai is om te lezen, en geen sfeer heeft wegens de stilte, en als je kapt met praten hebben ze een opmerking die je al 1000 keer eerder hebt gehoord.

    ik kreeg gewoon geen sfeer gevoel van die game, wat ik bij final fantasy(duidelijk een andere soort rpg) wel kreeg
     
  3. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelezen dat het spel bugs bevat. dat kan ik begrijpen omdat het een hele GROTE wereld is maar wat ik nu heb, is gewoon niet te spelen.

    jullie denken misschien dat ik me aanstel maar ik heb vandaag 14x moeten rebooten dankzij morrowind. zekerzzzzzzzzzz dat ik het spel vrijdag inruil voor een andere spel.

    ik vind het een leuk spel alleen zo kan het echt niet gaan.



    **UPDATE**

    voor de 15e keer wil het spel niet werken.
     
  4. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em uren gespeeld zonder crash
     
  5. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is ie ook nog nooit vastgelopen en ik heb vanaf 6 december verder moet je aan het loaden gewoon wennen ik vond het eerst ook kut met aldie tekst en dat gare loaden maar nu boeit t me niet meer als je eenmaal in het spelzit kwa sfeer dan heb je daar geen moeite mee dan lees je de txt met plezier...
     
  6. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor crashes? gewoon vastlopers of dirty-disk errors?

    en het spel hoort niet vast te lopen (duh), en als je het gewoon een leuk spel vindt zal ik ff MS belle als k jou was.
     
  7. deniax

    deniax XXX-Bob

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    $$$$$: Denk ffn na, als niemand er last van heeft (inclusief ik) dan zijn er 2 mogelijkheden:

    1. Je Xbox is gaar
    2. Je cd is vies

    Ga niet het spel af lopen zeiken omdat hij bij jou toevallig niet loopt ]:-
     
  8. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0

    1: dit is het enige spel dat raat doet

    2: wat versta jij onder vies?

    stoffig, niet echt, maar er zitten wel een paar krasjes onder de cd. dat komt door de xbox.



    vastlopers.

    toen ik aan het loaden was was het scherm helemaal zwart behalve allerlei kleuren op het woord "idd" lijken.



    en loopt ie een beetje traag als je langs personen loopt?
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Loaden duurt bij mij maar 1 min. 45 (understatement), verder heb ik er geen last bij, alleen als je ff zin hebt wat ventjes af te slachten en je gaat dood door een paar stomme guards, moet je wel weer wachten, das zeker kut.
     
  10. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik kan nu ff spelen.:+

    weet iemand hoe je die ratten moet verslaan. (de eerste opdracht bij de fighters guild) ik sla telkens mis


    *edit: vastloper, laat maar^
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2002
  11. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik morrowind wel vet hoor, ik heb 1 x een vastloper gehad, ja framerate probs zijn er en ook lange laad tijden, maarja ik vind het wel te doen.

    wat die ratten betreft, het zou kunnen zijn dat je het verkeerde wapen gebruikt, dat je vaak raak of mis slaat hangt namelijk af van het wapen waarmee je character goed om kan gaan.
     
  12. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een argonian en ik gebruik volgens mij een broadsword
     
  13. mastapiece

    mastapiece Guest

    DENIAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nerd, wat loop je me avatar te jatten...tjeezz...als je der zelf niet een kan maken/uitkiezen op een of andere site moet je niet de avatar van iemand anders op DIT forum gaan jatten....pffff...lamer...nOOb...deniax....eppo....etc
     
  14. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de eerste keer laden is idd erg lang iets van 1,5 min ofzo.
    Vast lopen heb ik totaal geen last van, maar hij loopt wel minder dan bv. halo ofzo en dat is op het begin wel irritant omdat je perfect lopende games gewent ben.

    De rede dat morrowind zo populair is ondanks de technisch mindere punten is omdat het gewoon verweg de beste singel player game is.
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vastlopen met spellen is een typisch geval. je kan hierdoor geen spel beoordelen, omdat het bij de ene wel gebeurd en bij de ander niet. bij mij deed obi-wan ook raar. hij liep weleens vast, detecte de controller(s) niet en als je multiplayer deed kreeg je eerst alle filmpjes te zien en daarna mocht je vechten.

    dat was bij mij het geval. toen ik het bij iemand anders probeerde kwamen deze problemen niet voor.

    dus het ligt maar net aan je xbox of spel of wat dan ook.
    ik weet het; het is irritant maarja. leer emee te leven


    en morrowind is vet.8)
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben wel blij dat ik Morrowind voor de PC heb gekocht en niet voor de xbox. Als ik zie hoe vaak dat spel moet laden dan zou ik helemaal gek worden als dat met xbox-snelheid zou moeten.
     
  17. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha lol ik juist andersom terwijl ik wel een chill pc van mezelf heb.

    Op de pc zijn veel meer bugs en zo'n grote (rustige) game speel veel beter achterover in je tv stoel.

    En nee ik ben zeker niet pro xbox want bij Unreal vind ik het juist andersom.
     
  18. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu zo'n 25 uur gespeelt en hij is nu 2 x vastgelopen. Mijn laadtijden zijn ook 1.45 min. Das misschien wel lang maar ik heb niet zo vaak dat ik dood ga dus dan valt het wel mee.
    Ik vind het zelf het beste spel op me Xbox sinds halo
     
  19. -=[SkuLL]=-

    -=[SkuLL]=- XB0)(0R

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij nog maar een keer vastgelopen en heb m al een hele tijd. Het enige wat ik wel erg jammer vind is dat er niet echt veel gebeurt als jij niets doet. Mensen staan de hele tijd op dezelfde plek, ondernemen zelf niets. Ik vind het een leuk spel, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik op een eiland speel dat bruist van het leven.
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog geen bugs gezien op de PC-versie, ben ook nog niet zo lang bezig. De graphics vind ik wel drama, is op zich niet zo erg raar bij zo een groot spel, maar dit vind ik toch iets te erg. Ik heb een 128MB videokaart, dus daar kan het niet aan liggen.

    Moet wel zeggen dat ik het lekkerder vind om te spelen achter de xbox, als de PC.
     

Deel Deze Pagina