Morrowind+Uitbreidingen? ik heb zo iets gehoort van dat er een soort van pakket uitkomt met morrowind ,tribunal en bloodmoon voor xbox ...is dit waar? als dat zo is ben ik alvast een koper!
Ik geloof dat het zelfs maar 30 euro gaat kosten. Dus nog beter, het zou ook wel raar zijn als de MW bezitters de volle mep zouden moeten betalen voor 2 add-ons.
ah zo ik dacht dat het op een schijfje ging staan ,morrowind en bloodmoon en tribunal, maar maakt nie uit voor mij heb MW al
Je kunt in de game of the year edition gewoon je saves gebruiken. Ik dacht echter wel dat hij full price zou worden.. Zou ook niet heel vreemd zijn omdat er 2 expansions bij zitten. IK koop hem iig wel...
Ik koop deze ook waarschijnlijk, maar niet gelijk met de release. Ik denk zo ergens in mei. Komt het probleem, wat doe ik met mijn huidige Morrowind schijfje.
The Elder Scrolls 3: Morrowind - Game of the Year Edition (jezus) is gewoon 60 Euro maar hier krijg je dan ook heel Morrowind plus de twee uibreidingen voor (die gesamenlijk als je ze nu in de winkel koopt 75 euro kosten, respectiefelijk 15 en 2x 30) maar waar ik eigenlijk op zit te wachten is een bevestiging dat alle patches en plugins die je voor de pc kunt downloaden ook worden toegevoegd. Ik koop em natuurlijk gewoon hoe dan ook meteen als ie uit is. wat je met je oude morrowind moet doen is gewoon verkopen bij nedgame met een beetje geluk krijg je der nog 22 euro voor
tja misschien moet ik het dan nu maar alvast doen.. ik speel het toch nooit meer. wanneer komt ie eigenlijk uit?