Morrowind verschijnt niet op de PS2 en NGC :)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Erik, 18 jul 2002.

1. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Duitse site van Ubisoft was van de week te lezen dat Morrowind eind september ook voor de PS2 en Gamecube in de winkelrekken zou liggen. Wij hebben dit nieuws niet gepost omdat het zeer onwaarschijnlijk was dat een game over ongeveer 2 maanden in de rekken ligt zonder dat er tot op heden iets over bekend was.

Hierbij ontkracht Ubi Soft officieel het gerucht dat er een PS2 of GC versie van Morrowind cq Elderscrolls game in de maak is. Dit is niet waar.

De vermelding op de Duitse website was een technische error en gaaf geen juiste gegevens weer. Dit is nu verholpen.

Morrowind verschijnt dus alleen voor de PC en Xbox. De PC-versie ligt inmiddels al in de winkels en de Xbox-versie kunnen we in september verwachten.
    ;) :D

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. wisten we allang dat het xbox/pc was
    2. niet september, het is uitgesteld naar ergens volgendjaar voor de xbox in europa

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    err...u gotta be kidding me right???!? VOLGENDE JAAR?!?!!+)$_*##%* G*DVERDOMME#)$(#$ WAT EEN K*NKERSPEL!!!!!!!!

:D

4. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt niet aan het spel

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee man, november toch?

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    em, hebbe jullie me foute info gegeven om me op tilt te brengen, want ik wil morrowind ook. ff checke hooor, moment........

edit: je hebt gelijk, is november, ik had de lijn van uitstellen aangehouden en dan word het langer, maar het is niet meer uitgesteld daarna, lol. ok november. maar is nog te lang w88

Laatst bewerkt: 18 jul 2002
  7. Flood

Flood Guest

november dacht ik..maar dat heeft wouter volgens mij eens gezegt..

8. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina