Morrowind vertraagd ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door marco27, 17 jun 2002.

1. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer Morrowind uitkomt in Europa....op de releaselijst van tothegame.com is hij al verschoven van eind augustus naar 27 september.

2. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet te hopen, want dat zou ik echt =( !@#$ =( vinden !! Ik zie op Dimension en Gamesenzo nog steeds rond eind augustus staan. Misschien word hij vertraagd omdat er toch nog wel wat kleine bugs inzitten. Wat dat betreft is Amerika het nu aan het beta testen !!

3. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    op www.play.com is Morrowind gepland voor 21 juni, en aangezien de Amerikaanse versie al uit is, lijkt me dit best wel mogelijk

(tis trouwens een engelse online shop)

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de games van Play.com (UK games) gewoon op je Nederlandse xbox spelen. Is beide Pal, maar op de site staat:
    Region PAL: Will play on UK XBOX only

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    pal is pal dus ja, UK games werken op NL Xbox.

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Dan haal ik Morrowind bij Play.com. Scheelt toch ruim 2 maanden wachten:D De rest van de games valt wel mee, paar weken eerder dan dimensionplus.nl

Edit:
    Heb hem zojuist besteld.:9

Laatst bewerkt: 18 jun 2002
  7. Burnermaster

Burnermaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al de usa versie en hij valt tegen naar mijn mening

8. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er van houden die rpg games. Ze kunnen heel frusterend zijn. Ik heb in reviews gelezen dat je soms uren aan het lopen bent en nix tegenkomt. Afwachten maar.

9. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    21 juni bij play.com ... eind augustus/september bij ons ... je gaat me dan toch niet vertellen dat het identiek dezelfde versies zijn ???

[OT]
    Gebeurt het veel dat er bugfixes ofzo gebeuren in pal versie tov de usa versie ?
    [/OT]

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kunnen hun de pal versie nu eerder hebben, dat is dikke bullshit, dat is gewoon een soort van klantenlokker en later zeggen ze, "sorry, hij is uitgesteld naar eind augustus"

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    erm, maar SW:JS hadden ze in de UK ook al half mei terwijl hij in Nederland nu net 1 of 2 weken uit is, dus ook al een halve maand eerder.

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    In amerika is hij net uit in OUKXM staat augustus. Dat zou mooi zijnn om de eindeloos saaie vakanties door te brengen :)

Maar ik kijk idd al lang uit naar deze RPG...

13. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De release stond bij tothegame.com ook op eind augustus, maar dit is veranderd naar eind september. Dit zullen ze niet zonder reden gedaan hebben lijkt mij.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook zo snel mogelijk, als ik nou zekerheid had over de versie en de datum (bij play), zou ik hem zo kopen. UK games werken hier ook: ik heb 2 Dreamcast games daar gekocht en die werken ook gewoon op mijn PAL.

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het blijft toch kut dat wij blijkbaar een 3e wereld land zijn als het om games aankomt. Hoe is het mogelijk dat morrowind in the UK al uit is en wij nog enkele maanden moeten wachten?:mad:

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk gekregen. Ik vandaag hoopvol naar play.com. Had een preorder geplaatst. Staat ie opeens voor 09/08/2002 gepland. Oplichters! Heb gelijk m'n order gecanceld. Volgende week komt buffy en unreal. Als ze daadwerkelijk in stock zijn dan bestel ik ze pas, geen preorders meer bij play.com.

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    denk je nou echt dat Buffy en vooral dat Unreal Championship volgende week komen??

18. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk het wel. Buffy komt 19 juli 2002 in Ned uit en Unreal al op 5 juli 2002. Een paar weken eerder bij Play.com kan dan wel kloppen.

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    klach me dood.
    Buffy zo nog komen maar volgens mij komt die toch echt eind Augustus.
    En UC komt zeker niet 5 juli. Waarom niet?
    Omdat Xbox Live! pas in de herfst komt en dat is de enige (bijna dan,,) reden waarom UC ontwikkeld ist.

Kzal het nog even nakijken :D

Edit: Buffy was je gelij over:eek: 18 juli Uk en 2 augustus in US

EN UC komt pas 10 october

Laatst bewerkt: 21 jun 2002
  20. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0

Sorry NOOB!
    Maar je moet toch maar eerst eens even alle nieuws hier bekijken op XBW!

Buffy komt waarschijnlijk wel op 18 juli !

kijk hier ook even --> klik

Deel Deze Pagina