Vraag over vertaling MORROWIND Hallo Ik ben dol op RPG spellen en kijk uit naar MORROWIND. Maar mijn persoonlijk probleem voor dit spel is dat ik spijtig genoeg niet genoeg Engels kan om dit spel te spelen maar wel perfect Duits, en nu is mijn vraag of iemand soms weet dat dit spel in Europa vertaald wordt naar de Europese standaard talen waaronder Duits is verwerkt Want mijn X Box staat in de taal Duits geprogrammeerd ,en zeer vele spellen vertalen zich ook naar het Duits (niet alle) maar dat weet je nooit op voorhand en als de Engelse tekst niet domineert valt dat goed mee voor mij maar voor Morrowind is perfect Engels vereist . Dus is er iemand die meer weet over de vertaling van dit spel , en als er geen vertaling is dan heb ik gewoonweg pech.
In Duitsland hebben ze toch nagesynch.....dat ze in het Duits zijn? Of lees ik nou niet goed? Uit Duitsland bestellen is missch. oplossing, moejje ff uitzoeken. *Nagesynchroniseerd
er worde 3 versie uitgebracht in europa namelijk de franse / engelse / en duitse versie.......ja door de fransen en duitsers moeten we w8ten tot november!!!!!!!!!! :r ]:- :{
Verdomme, dat wist ik niet, stelletje leiers! Ik ga binnenkort naar ze toe op vakantie, dan zal ik ze eens ff om uitleg vragen!
Thaking heeft helemaal gelijk hadden ze net zo goed een nederlandse versie uit kunnen brengen overigens zal je voor de duitse versie wel in duitsland moeten zijn want deze komt niet in belgie uit.
Breng hen aub niet op ideëen, stel je voor een nederlands spel... Ik zie het vrijdag al voor me in de winkelrekken: "Jager: De Afrekening"
klinkt wel goed toch alleen zal dat niet deze vrijdag worden hoor maar een vrijdag in november want tot zover is Morrowind uitgesteld.
Spellen in Nederlands zuigen, dat heb ik wel gezien met Zwart en Wit, dat kon je alleen maar in het Nederlands spelen
De nieuwste spellen voor de xdoos Dood of levend 3 Halo: Gevechten geevolueerd Vreemdwereld: Munch zijn oddysee geweer metaal brute kracht project ego (das dan weer niet zo leuk)
Nog een paar RalliSport Uitdaging Krankzinnige dreun wedloop James Bond: Agent onder vuur Spinneman: de film Testrit: overversnelling Fusie Razernij Regenboog 6: Raaf schild
Onecht kampioenschap Doodsrij bloedwaak de rollen van de ouderen 3: Morgenscheet (special thanx to PU)