morrowind vragen 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Da BjOrN, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag je:
    bij het begin als je in balmora bent heeft de spymaster je naar Hasphat Antobolis gestuurd in de Balmora Fighters Guild maar ik kan hem niet vinden.
    Weten jullie het misschien???
    ik heb het spel net!

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hij zit helemaal beneden, door die deur natuurlijk(beneden).:confused:

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    TIP: Train eerst een beetje voordat je begint met de main quest of doe wat side quests bij de verschillende guilds.:)
    nog nen tip: pik eerst een huisje uit in Balmora of Caldera (in Balmora zou ik Ravir vermoorden, zijn wapens pikken en ook daar slapen.)+ train je conjuration wat, als je weinig geld hebt, dus geen training kan kopen dan komt dit enorm van pas. je kunt in je huisje beesten oproepen en ze dan doden met de verschillende major/minor skills die je hebt. (ik bedoel, met je longblade, axe, distruction, of blunt weapon-skill. train ook je altaration(gebruik open door spells) en ook je mysticism (detect creature).
    train dus alleen je major en minor skillz hé!:)
    zo kun je veel sneller level-up gaan dan vechten in de natuur.
    als je magicka en health laag zijn kun je dus gaan slapen.:cool: :cool:

5. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is ravir zijn huis dan???

6. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je ra''virr'' trade????

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de hele uitrusting van ravirr gepakt uit zijn kast maar hoe kan ik die dan aantrekken???

8. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ravirr zijn naam blijf wel op het huis staan kan je dat veranderen???

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gebruik eens de 'edit' knop ipv 4 dubbele post

10. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar weet iemand antwoord op mijn vraag???

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    misschien kan je best eens je vraag stellen in de morrowind thread, zij weten het misschien wel

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ra'virr de trader heeft een zwaard bij van 3000gp, en eentje die 9000gp waard is.

zijn naam op t huisje kan je niet veranderen, maar er komt toch niemand anders in dat huisje.

die armors aantrekken doe je in je opties menu.

druk op B, en dan ga je naar de armor die je aan wilt trekken, klik je op A, en dan heb je 'm als t goed is aan.

13. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke en bedankt

14. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je in het dorpje waarin je begint (seyda neen) een oplichter moet zoeken maar dat heb ik helemaal niet gedaan ik ben meteen naar balmora gelopen is dat erg???

15. Lycerx

Lycerx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds gistere. Maar het lukt nog ni echt zoals ik had gewild. Kan iemand me bvb zegge hoe ik me het beste kan 'upgrade'. Ik ga veel te vaak dood. Zo kan ik't soms nog niet eens hale tegen 1 kereltje. 8) En de werking van scrolls heb'k ook nog ni precies door. Als ik in m'n opties menu een scroll kies dan krijg ik een scroll te zien met een aantal rare tekens op. Hoe werkt dit?!? 8) En zijn er hier nog mensen waarbij morrowind van tijd vast loopt (super irritant :mad: ) of ben ik de enige?

Thx

16. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat hoeft helemaal niet. je hoeft niet alle opdrachten te doen die er te doen zijn. dan ben je wel HEEEEEEEL erg lang aan het spelen, en dan heb je waarschijnlijk nog niet alles gehad. het enige wat je met die quest die gewone mensen je geven behaald, is een beetje geld, en soms een reputationpuntje meer, waardoor mensen je 'ietsje' aardiger gaan vinden.

17. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen major / minor /mish skills?????
    Kan iemand mij dat vertellen???

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je major/minor skills zijn de skills die je een level omhoog helpen.
    hoe? als jij 10 willekeurige major/minor skils een puntje omhoog gaat, ga je een level omhoog, en wordt je dus beter. deze skills zijn als het goed is aangepast op jou manier van spelen, en maakt het je dus makkelijker. zo heb je bijvoorbeeld als een dief een goed securrity level nodig om sloten open te maken, en gebruik je die dus ook vaker dan je alchemy ofzo.

je misc skills zijn dus je skills die je eigenlijk op het gebied van levels omhoog gaan niets uithalen, en eigenlijk ook iets minder belangrijker zijn dan je major/minor skills.

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he dark-man ik moet nu voor een telvanie opdracht shishi zoeken ik weet niet of jij dit ook heb moeten doen maar weet jij waar dat shishi is want ik heb overal gezocht maar niks gevonden en bij mij loopt hij ook wel eens vast ja en happert ook

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Advies: lees eerst het boekje helemaal door.
    In het begin begreep ik er ook geen zak van maar nu gaat het steeds beter nu ik dat boekie helemaal uit heb :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina