1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

morrowind (vragen)

Discussie in 'Algemeen' gestart door dromped, 28 jan 2003.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben bij de fighter's guild aangesloten in balmora, ik moet 4 mannetjes doden bij (in?) een ebony mijn. Ik heb er al 2 gedoodt (boogschutter en een gassie in een huisie daar dicht bij) Maar waar zijn die andere 2 mafkezen?

    Mijn willpower staat in het rood op 10 hoe kom ik daar van af?
     
  2. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die rode willpower;

    je hebt waarschijnlijk een ziekte opgelopen in een grot ofzo, koop een restore willpower potion en voila.
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Die boogschutter staat dus schuin voor de ingang van een grot waar de rest in zit.
     
  4. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je aan wat fatsoenlijk geld......of te wel lekker veel...8)



    Ik heb een hoop gejat....en verkocht...maar mensen zeiden de hele tijd dat ik niet gewenst was en dat ik me aan moest geven.

    Dus dat heb ik gedaan....maar nu praten niet alle mensen meer met me..bv. de trader in Balmora.....



    Tips...........altijd welkom...8)
     
  5. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld...no issue here. :D Sowieso helpt jatten niet zoveel, als je inderdaad gezien wordt heb je een bounty en wordt je dus gezocht, moet je geld dokken of de gevangenis in...niet leuk. Als je een bounty hebt moet uje zorgen dat die wordt kwijtgescholden, als je een maal lid bent van de Thieves Guild zijn er enkele figuren die dit voor je kunnen doen.

    Om legaal aan geld te komen zijn er heel veel mogelijkheden. Als je nog niet zo ver bent in het spel kun je het beste in Balmora naar de Alchemist gaan omdaar met wat tools te kopen en daarmee goedkoop potions te maken, je moet maar ff kijken naar goedkope ingredienten om zo veel potions te maken, die kun je vervolgens voor veel duurder verkopen, sterker nog, de Creeper in Caldera koopt deze stuff van je voor de volle prijs! Als je eenmaal wat verder bent kun je met behulpvan bijvoorbeeld Scrolls Golden Saints oproepen. Als je dan een Grand Soul gem hebt moet je deze aanvallen en soultrappen, elk van de Golden Saints heeft een waarde van 80.000 septims. :9

    No more money problems then.
     
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die opdr8 na de gasten in de egg-mine? Daar zit ik nu ook maar ik ben er nog niet echt aan begonnen.
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    En hoe kom je snel op een hoger level????
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Om legaal aan geld te komen zijn er heel veel mogelijkheden. Als je nog niet zo ver bent in het spel kun je het beste in Balmora naar de Alchemist gaan omdaar met wat tools te kopen en daarmee goedkoop potions te maken, je moet maar ff kijken naar goedkope ingredienten om zo veel potions te maken, die kun je vervolgens voor veel duurder verkopen, sterker nog, de Creeper in Caldera koopt deze stuff van je voor de volle prijs! Als je eenmaal wat verder bent kun je met behulpvan bijvoorbeeld Scrolls Golden Saints oproepen. Als je dan een Grand Soul gem hebt moet je deze aanvallen en soultrappen, elk van de Golden Saints heeft een waarde van 80.000 septims.

    Welke dingen moet je dan kopen bij de Alchemist>?
     
  9. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    ja wat moet je eigenlijk voor spullen kopen om toverdrankjes te maken...

    En geef er eens een paar........8)

    O en dan nog een vraag.... jaaaaaaa ik zit er vol mee...


    Moet je een spreuk vaak gebruiken om hem zo te verhogen...dat ie beter word...bv. ik heb een "open" spreuk waar mee ik deuren enz. kan openen.
    Hoe kan je die upgrade naar een hoger unlock level..8)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Er staan allemaal vage dingen...
     
  11. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar ik heb hem al een beetje door...
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2003

Deel Deze Pagina