wat is het nut baas te worden van een gilde? ik ben nog baas van iets maar ik hoorde dat dat wel kon... als je alle opdrachten deed.. maar wat is het nut ervan?
Vraag het ze hier!->http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=11079&perpage=15&pagenumber=1
morrowind ja, maar daar kan je je altijd aanmelden bij guilds, mage-, fighters-, thievesguilds enzo maar wat is het nut ervan..
Volgens mij leer je dan skils erbij(heb het spel maar even gehad,daarna weggeruilt...) maar volgens mij nieuwe skils edittaat ook in het boekje d8 ik,kijk even
JE krijgt gewoon opdrachten en als je die goed uitvoerd krijg je bijv. geld of je hebt een goede sociale band met diegene.
hopelijk kan je in ??morrowind: the elder scrolls 4?? opdrachten geven aan anderen als je guild-master bent. bijvoorbeeld: ik wil CAsius Cosades dood. JIJ daar!!!! mooie klus voor jou. en dan geen geld geven
da zou wel humor wezen ja. maar of het nou nut heeft. het blijft natuurlijk ook leuk om gewoon zelf iemand te killen of zijn spulletjes te jatten