Morrowind wat is jouw caracter

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 14 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik zie dat mensen morrowind beginnen te kopen ik heb hem al een paar maandjes op de pc. Ik wil graag weten wat voor character jullie hebben....

Ik ben een Thief, met ong. Short blade 67, light armor 60, Athletics 70, Acrobatics 68, Marksman 53, Secturity 67, en sneak 72.

ik heb glass Armor (het beste light armor) en een glass short sword.

Wat voor classe hebben jullie gekozen (tip: probeer veel uit, als je niet gelijk begint aan het spel en gewoon jezelf uitprobeed en je bent er niet blij mee dan moet je gewoon ff een nieuw character maken) denk aan: zal ik magie gebruiken? WIL IK ALLES STELEN DAT VOOR MIJN NEUS LIGT (dat doe ik en het gaat errrg goed met mijn geld zaken, trouwens stelen maakt het spel niet saai zoals in andere spellen) denk aan: wil ik "tobm raiden" in het oosten?

zeggen....

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Als char ben ik een redguard level 11 met strengt 86 ,endurance 72 ,longblade 78 ,axe 70, heavy armor 66, medium armor 52 en een full ebony armor behalve de graves die ken ik niet vinden die zijn nu deadric en als armor rating heb ik 88

No payN,
    No gamE!

3. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    mice, ik heb lekker Glass Armor uit ghostgate gestolen in een winkel8)

4. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ik hou wel van jatten sneaken alla Deus Ex wat kan ik dan het beste kiezen?

5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat glass armor van jou had ik ook maar mu shill in light armor was niet al te hoog dus niets aan toen heb k alles aan de creeper verkocht

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een orc met vol dreugh armor }:] ben trouwens level 8, besteed niet zo veel tijd aan hakken...meer verkennen

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    eej morrowinders, voor iedereen die net is begonne en weinig geld heeft, koop ff een zwaar of bijl etc koop ook een probe(om vallen te verwijderen) ga dan naar Samarys Ancestral tomb dat ligt net zon 200 meter links schuin boven Seyda Neen als ju op de kaart kijkt , daar ligt een ring(mentor's ring) en die is 8000gold waart er zitte maar drie vijande in die hele tomb en zijn allemaaal heel slap.

No payn,
    No game.;)

8. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is ie 94 MUHHAHAHA

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu ebony armor en zon claymore van 95000 euro. Hij is echt vet sterk met drie slagen is iedereen al dood gewoon. Wat is eigelijk het waardevolste ding van het spel

10. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie die ebony armor kunnen pakken? ik bedoel hoe hebben julllie die gozer afgemaakt die daar zat.
    ik heb nu glassarmor maar die vind ik niet zo fijn, want mijn major skill is heavy armor.

Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    eehm in console player_1->TGM (of TMG) en toen liep ik ergens linksbovenaan de map in zon gebouw en toen had zon gast een zwaard. En die Ebony armor had ik van een dode gast die dood lag te liggen. Niemand om hem heen. ikke pakken natuurlijk

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie heeft hem op de Xbox?

13. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    UH LOL iedereen HIER natuurlijk en ik ook:{

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem sinds gister op de Xbox!
    VET SPEL!!!
    maaruh, daar gaat het hier niet over...
    ik ben een hele snelle Scout
    mn stats weet ik niet precies, maar ik ben nog wel level 1
    ben daarstrax lid geworden van de Thieves Guild, en de Blades kwam je automatisch bij geloof ik
    Is het trouwens verstandig om bij een House te gaan??

15. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb m ook net op me xbox en ik heb me net aangemeld bij de imperial gard dat is wel cool. Ik weet verder niet wat voor skill points ik heb enzo, nog maar een uurtje gespeeld

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    weet me stats niet uit me hoofd...

wel heb ik een compleet glass armor en ik gebruik nog steeds the swort of (white) woe (weet naam niet precies meer)

Ik ben volgens mij iets van level 14/15... en begin nu pas aan de main quest :D

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Mijn character is Nietscho, de fighter-thief.
    Ik ben nu lvl 4 en vorder goed in de fighters en thiefs guild!

18. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, Sen...je moet straks in de fighters guild een paar thieves guild dieven vermoorden...kwenie of de thievs guild dat leuk zal vinden....

19. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een DARK ELF en als sterrenbeeld thief. Zit nog in level 1, wat houd dat precies die levels. En hebben jullie al een reputation opgebouwd.

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb iets gevonden wat wel handig is.....

IK heb 2 save games, in 1 save game heb ik dit 1x gedaan, en ik vind vond het toch wel handig om wat geld te hebben aan het begin..

Is misschien wel een beetje vals spelen, maar anders is het spel toch behoorlijk moeilijk..

Laatst bewerkt: 17 nov 2002

Deel Deze Pagina