Morrowind is uitgekomen in de USA. De eerste reactie van de kopers zijn SUPER !!! Alleen al het creeeren van je character schijnt top te zijn: zo ongelofelijk veel mogelijkheden. En misschien wel 200 uur (of meer) aan gameplay Helaas....30 augustus pas in Europa ?!
Ja, verrot, we moeten nog 2 maanden wachten, er staan helaas nog geen reviews op gamefaqs. Zeker te druk met spelen!
het duurt 100 uur om het verhaal te doorlopen, en dan heb je nog 400 uur voor de losstaande avonturen en questen
SHIT, BEGIN DEZE THREAD NOU NIET. Ik kan dus echt niet wachten op deze game, ik wil hem, ik wil hem, en ohja, ik wil hem. Nog 2 maanden.. SHIT
Hopleijk is het het waard en krijgen wij een perfecte versie, zonder slowdown. Daar hoor ik veel klachten over.
Heb nu Morrowind aantal weken op de pc gekocht en ben tot de conclusie gekomen dat ik hem niet voor de X-Box ga aanschaffen. Behalve dat het er grafisch op de pc geweldig uitziet, vind ik het spel net iets te doelloos. Goed, er zijn zat dingen te doen, maar de vrijheid die je als speler krijgt om te doen en laten wat je wilt bevalt me absoluut niet. Het is vaak zat gebeurd dat ik uren (in echte tijd) maar een beetje rondliep zonder dat er wat echt noemenswaardigs gebeurde. Verder zie ik nu al dat ik het spel steeds minder vaak in mijn pc opstart, zeker omdat ik niet uitkijk naar iets wat ik kan gaan doen. Bij spellen als Halo bleef je je maar afvragen hoe het spel zich verder zou ontwikkelen, bij Morrowind mis ik dit gevoel dus praktisch helemaal. Ik zou Morrowind bijna Sim-world gaan noemen, omdat er heel geweldig een wereld is nagemaakt waarin je zou kunnen leven (net als dat je in het pc-spel de Sims ook een fictief leven kan leiden). Omdat ik dus een beetje dit negatieve gevoel van het spel krijg besluit ik maar om het niet voor de X-Box aan te schaffen. Jammer, want het was momenteel een van de weinge spellen waar ik echt uitkeek op de X-Box. Ik raad andere mensen aan eerst eens te proberen om het spel te spelen door het te lenen of huren ofzo en goed kijken of de speelstijl je bevalt. Ik ben blij dat ik in ieder geval dat wel gedaan heb!
Ik heb het zelf niet maar ik heb het wel ffies gespeelt bij een vriend op de pc, maar ik vind dat er meer actie in de game moet. Hij is iets te langdradig voor mij. Doe mij maar een spel met een kortere gameplay en veel meer actie.
Bij Koob getjekt en....jesses!!! Wat een saaie bedoeling. Niks voor mij iig. Kan me verder niet veel schelen, ik vermoedde het al een beetje en heb er zodoende nooit naar uitgekeken. Heb hoge verwachtingen van andere games, beter teleurstellen die niet.
RPG zuigen zolang je tegen npc moet gaan staan lullen, daar is gewoon niks aan en je kan die npc heel moeilijk afzetten, das kut
Ben zelf helemaal weg van RPG's hoor...heb er ook geen moeite mee om door meters tekst heen te ploeteren. Vind alleen Morrowind in dit geval wat tegenvallen...maar mijn liefde voor de RPG blijft!
RPG is wel tof. Maar dat doelloos gebanjer zonder actie is zo saai. Moet wel af en toe een beetje een lijn van een verhaal in zitten wat redelijk vlot verloopt. Kwil wel beetje bezig zijn.
Precies, helemaal mee eens. Begin me meteen af te vragen of een RPG wel zo geschikt is voor een console. Hoewel, Final Fantasy is wel een geweldige RPG, maar zo vreselijk lineair. Een spel als Baldur's Gate zal wel niets zijn voor de console. Denk dat een console-RPG alleen goed is als het is als Diablo op de pc....wel denken, maar veel hack'n slash.
Goed dat ik het weet, zal eerst ff gaan kijken bij een vriend van mij, bij mij doet hij het toch niet! Lijkt me zo kut als het tegenvalt, heb me er net zo op verheugd!
Reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn bijna allemaal positief. En klopt ook wel, het is ook wel een goed spel. Mij valt het alleen vreselijk tegen op bepaalde gebieden. En trouwens, reviews zeggen ook niet vaak veel hoor. Want ook een review is een persoonlijke smaak van iemand. Gelukkig zijn er ook sites die een heleboel reviews van mensen verzamelen, en die geven meestal een wat betrouwbaarder beeld, zeker als veel mensen dat spel beoordeeld hebben. Voor de X-Box is XBoxAddict.com een goed voorbeeld. Trouwens, een pluspunt van de pc uitvoering van Morrowind was de construction set. Er zijn al een aantal geweldige dingen voor gemaakt en sommigen kunnen erg uitdagend zijn voor de levensduur van het spel. Heel erg jammer dat dit op de X-Box versie zal ontbreken. Wie weet is Morrowind een geweldig spel voor X-Box live. Als ik me goed herinner stond Morrowind niet bij de online-spellen, toch?
Nee, het gaat niet online. Op www.gamefaqs.com vind je ook een heleboel reviews van Morrowind, allemaal rond de 8 tot de 10! Ik denk dat ik hem toch wel haal, ook al is 10% saai, dan is er nog heeeeel veel goeds!
Het zal ook we'l z'n voordelen hebben, net als bij DOAIII daarvan is in de US ook nog een andere disc in omloop...Voor extra costumes...