Ik kan niet wachten tot morrowind er is, maar is hij eigenlijk al te koop? Of moet ik mezelf nog even inhouden?
Je moet jezelf nog even inhouden. 31 oktober is de releasedate, en vanaf 27 oktober is er een featureweek rondom Morrowind op een bepaalde site. *Wijst naar signature *
Als hij niet weer wordt uitgesteld, net zoals vorige week, toen hij afgelopen donderdag uit zou moeten komen ps leuke site
ik heb em voor pc, kan je lekker nieuwe quests en landen downloaden. Dan is toch een van de features die morrowind zo leuk maakt? die eeuwige gameplay omdat je meer "GAME" kan downloaden?
Morrwoind zelf heeft al zulke lange uren gameplay om te spelen, dus al die extra dingen zijn eigenlijk niet nodig. En daarnaast is het bv via de demo disc van de OXM mogelijk om plug-in's op je HD van de xbox te zetten, die MW dan automatisch acepteerd
Lijkt me ook ja. Het is wel goed voor de Xbox dat we ook zulke games krijgen, en bovendien staat dat wel stoer in de winkels ...Personelijk wacht ik wel op de echte Xbox RPG's zoals de Knights of the Old Republic (waar ik me over afvraag of dat echt een hoof rpg-gehalte heeft), TFO, Fable, en nog zo wat. Die MMORPG's lijken me ook wel wat, ik heb best zin in SW Galaxies, die koop ik zeker bij Live!
Ik hoop dat de pal versie niet de ntsc problemen vertoond waar onze amerikaanse vrienden last van hadden. Ben ze zelf nog niet tegengekomen in de ntsc versie maar heb er dan ook nog maar een paar uurtjes mee gespeeld.
Slaat nergens op.. Ik heb em ook op de PC, maar ga em nu ook kopen voor de Xbox omdat ie gewoon zeer slecht draait op mn PC. Daarnaast lijkt mij het spel zeer relaxt spelen met de controller, en heerlijk op je bed/bank relaxen.. vraag me af waarom het een meer PC dan Xbox game is.. :{
Met een beest van een pc is dit spel gewoon zoveel mooier dan op de xbox. Het nadeel van de xbox is ook dat je met de lage resolutie van een tv zit. Alle schermpjes en overzichten zijn een stuk ongemakkelijker om door te werken op de xbox.
Op de Xbox ziet het er ook prachtig uit hoor, heb je die screenshots al gezien?! En niet iedereen bezit zo'n krachtige PC.
Jah ik heb de ntsc versie, dat schrijf ik toch ook al? De pc versie is gewoon en stuk mooier. Heb je geen dikke pc dan is de xbox versie ook helemaal niet vervelend om naar te kijken.