Morrowing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr_Grimm, 9 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van Morrowind??????

2. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een goeie vraag!!!
    :+)
    Ikzelf vind het een beetje saai spel. ik denk btw niet dat dit topic lang zal blijven dr zijn iets van tachtigduizend iljouen andere morrowind topics.
    Maar ik ben geen mod.
    Ik vind het spel niet echt leuk. ik had het gekocht door de positieve reacties van iedereen. misschien moet ik het nog eens uit proberen.

Ik heb niet wveel doorzettingsvermogen

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Saai spel. Veel te eentonig en teveel leeswerk voor mij.

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het een erg tof spel, maar ik ben er nog niet echt aan toegekomen om het te kopen. Meteen ff bestellen... 8)

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Opzich wel aardig maar ben gestopt met spelen vanwege het veeeel vastlopen van dat kut spel :)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zwaar verslavend. Als je een opdracht hebt afgesloten, krijg je weer een volgende en zo gaat dat maar door. Ik kon er niet mee stoppen.

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    De ene helft van de mensen vindt Morrowind helemaal niks, en de andere helft is maanden bezig met Morrowind (ik onder andere). In heb begin is het veel leeswerk en ff doorzetten, maar zodra je alles begint te begrijpen is het echt leuk. Als je het helemaal uit wilt spelen ben je maanden bezig. Lees maar een paar topics door hier op xbw (vooral in games help/cheats) en zoek wat sites op internet. Als het je dan leuk lijkt => kopen.

8. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ff wennen, want het spel is niet bepaald een parel voor het oog, maar zodra je mannetje niet meer gekilled wordt door een rat, begint de spanning.

Een nadeel is wel dat het lang duurt voordat dat het geval is, omdat het spel zo langzaam ontwikkelt. Dan moet je bijvoorbeeld weer helemaal naar de andere kant van de map lopen om met iemand een praatje te houden, en dan mag je weer vrolijk terug wandelen.

Maar boven alles is morrowind verslavend. Dagen lang heb ik rondgelopen, en steeds kwamen er nieuwe uitdagingen. Ik heb met mijn beste mannetje nu 250 dagen in de morrowereld rond gesjouwd.

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb kennelijk niet zoveel last van dat vastlopen. Maar als je eenmaal the boots of blinding speed hebt en andere extra'tjes datn is het ideaal. Heerlijk gewoon.

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die laarzen meteen weggegooid toen ik de eigenaar geslacht had. Wat heb je nu aan schoenen waar je blind van wordt, dan zie je helemaal nix....

11. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    [help] uuuum wat voor poppetje heb je? [/help]

12. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor poppetje?

Een imperial....

En dat is belangrijk omdat....

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je meer dan 2 uur speelt begint het steeds aantrekkelijker te worden. Ik zou zeggen, zoek ff wat reviews op Internet :)

en ik vind het trouwens helemaal niet lelijk; een beperkt zicht, dat wel, maar ongelofelijk fantasievol en gedetailleerd...

ik zou hem eerst ff huren als ik jou was...

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    pff morrowind is echt een lau spel!!

het is vrijheid to the max en dat is echt vet. je kan lid worden van verschillende groepen (ook het leger bv.) maar het nadeel daarvan is dat je er niet veel van terugziet.

als je morrowind 1 keer echt heel lang hebt gespeeld vind je er de volgende keer niks aan. ik liep vast met de mainquest (die bone-biter bow was weg en kon niet meer terugkomen) terwijl ik lvl 28 was met alles erop en deraan.
    ik was echt boos maar toen begon ik overnieuw maar ik kon niet lang spelen voordat ik in slaap viel.
    k heb zo'n 400 morrowind-dagen rondgelopen in het spel

15. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Je goedkope sh*t kan krijguuuuuuuh *)

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ach morrowind is wel een heel goed spel, maar na een poosje ga je dood van verveling. veels te veel lezen enzo.

17. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    omg! vandaag ging ik het maar weer eens spelen (morrowind dus) ik koos sorcerrer ehhh Breton. Dus ik ga op pad naar Balmora (silk Riders zijn voor mietjes) kom ik zon vaag worpje tegen ik met mn mesje op m hakken echt 100 keer hakken en toen pas raakte ik hem maar hij had bijna gen schade. en die kut worm maakte mij af. Ik weet dat dat enormaal is. Maar toen ik thief was had ik daar nooit last van. alleen met die ratten

18. NeowulF

NeowulF Nightwulf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat een breton, een tovenaar niet goed overweg kan met short blades, long blades, spear enz. tenzij je er een hoog level voor hebt, thief's daarin tegen zijn vanzelf goed met short blades, die beginnen met een hoog level. gesnapt?:p

19. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand cheats ofzo??kan nergens wat vinde

20. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu maar wood elf archer geworden met als sterrenbeeld the tower. t gaat wel beters nu. vooral resist magika is wel handig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina