Hij is onderweg uit AUSSIE ben benieuwd ernaar. Vond de demo van de ps2 wel leuk. Maar ik hoor het graag van een ander dus beschrijf wat je er van vind.
kut game echt een ontzettende kutgame. heb hem gister gekocht en ga hem vandaag ruilen voor UC. trage gameplay en gewoon niet echt5 een MK feel. ---NNEX---
ik vind MK5 echt zwaaar rulen hoor....super mooie graphs en ik vind de personages stuk voor stuk prima uitgewerkt...ook de verschillende speelmodes zijn goed gedaan....en het vechten gaat cker lekker... echt een super goede comeback..
Het is echt een top spel... eindelijk een fightgame die taktisch is en niet, zoals doa3, domweg op knoppen rammen.......
Ok zeggen dat het een bout spel is klopt gewoon niet. Misschien niet jouw smaak maar the game heeft zeker kwaliteit. De verschillende vechtstijlen en de optie om met een wapen te vechten zijn zeker leuk in the game verwerkt. Ik vind de demo van ps2 al goed dus ik denk zeker niet teleur gesteld te worden door de xbox versie. Kan tenslotte alleen mooier worden.
Dat is dus echt verkeerd gedacht over doa3 want daar is de gameplay namelijk iets dieper als mk5 (al lijkt het niet zo) want je wint echt niet van een goede doa3 speler met knoppen rammen. Ik kan je verzekeren dat hij je elke keer perfect neerhaald. Ik vind mk5 niet zo sterk omdat ik die counter moves van doa 3 zo erg gewend ben en die zo erg rulen.
nou...als je een fatality uitvoert in de vorm van iemand van de bekende brug afslaan...? ken je tog wel? het desebetreffende persoon valt dan eerst 100 meter omlaag voor gespiesd te worden door die staken in de afgrond..... of een andere pitfatality is als je je tegenstander in het Acid-bad slaat...een aantal seconde later srijft er nog even een skeletje voorbij...maar dan is ie ook echt weg.... als je MK heb gespeeld moet je dit kennen...of in iedergeval bekend voorkomen