Mortal Kombat Deception

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Netwin, 17 jan 2005.

1. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wanneer ik bij Mortal Kombat op de game invite van een friend wil ingaan komt er een dialoogvenster waarin wordt gevraagd of ik de Mortal Kombat Deception game disc in mijn Xbox wil doen, terwijl die er (dus) al in zit. Het lijkt alsof ik op een invite voor een andere game dan Mortal Kombat Deception inga. Ik kan verder alleen “cancel” kiezen. Als ik andersom die vriend uitnodig heeft hij hetzelfde. Het lijkt er kortom op dat onze Mortal Kombat Deception spellen binnen Xbox Live als twee verschillende spellen worden gezien.

Disc opnieuw erin doen werkt niet
    We hebben geprobeerd of het op te lossen was door het spel eruit te halen en er opnieuw in te doen, maar daarna gebeurt niets. (Het spel zegt bijvoorbeeld niet bij het opnieuw aanmelden bij Xbox Live dat je een “pending game invite” hebt, waarna je die game in wordt geleid, zoals als bij andere spellen gebeurt na een cross-game invite).

Probleem niet bij andere spellen
    Bij andere spellen die we allebei hebben zoals bijvoorbeeld Halo 2 en Project Gotham Racing 2 hebben we dit probleem niet. Ik heb Mortal Kombat Deception ook al met anderen op Live gespeeld, alleen was dat via optimatch.

Locatie staat bij ons allebei op "none"
    Nog iets anders, die vriend woont in Florida en ik in Nederland. Je kan bij de Xbox Live opties in Mortal Kombat Deception je locatie instellen. Die staat bij ons allebei nu op "none" voor het geval dat het probleem zou kunnen worden veroorzaakt doordat je hier allebei iets anders hebt staan.

Op PAL en NTSC letten?
    Hij heeft verder (dus) een NTSC-versie en ik een PAL-versie. Ik zou het slecht vinden als het hieraan ligt, want dan zou je per spel uit moeten zoeken of de PAL-versie compatible is met de NTSC-versie als je het koopt om met vrienden te spelen die ergens wonen waar NTSC de standaard is. Verder zou je dan in het spel een melding moeten krijgen dat je niet op een game invite van iemand met een NTSC-versie in kan gaan, of desnoods alleen een vage foutmelding, maar niet de vraag om de “Mortal Kombat Deception game disc”, terwijl je Mortal Kombat Deception al in je Xbox hebt.

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad en het op heeft kunnen lossen, iemand die weet of we iets niet goed hebben gedaan, of iemand die zeker weet dat dit een bug is?

Bij voorbaat bedankt!

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Even de titel aangepast. Maken we hier meteen het MKD Live draadje van. :)

3. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Orcrist, tof! :)

Over het probleem met de game invites, die vriend in Florida heeft inmiddels iemand van Midway gesproken. Diegene zijn manager vertelde hem dat (net als bij alle Midway spellen) er een Europese en een Amerikaanse server is waardoor we niet samen kunnen spelen.

Als wat gezegd is klopt dan hebben we straks hetzelfde probleem bij Unreal Championship 2. Lekker is dat.

4. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wissel je eigenlijk van costume bij mortal kombat deception ?

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof op de x te drukken op een character, t kan ook een andere toets zijn

6. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    HEb vandaag nog tegen een amerikaan gespeeld?

7. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is met 'start'

Is dat zo? Dat zou heel gaaf zijn! Weet je misschien ook waar in Amerika? Mijn maat heeft Midway erover gebeld en ik heb een mailtje naar Microsoft gestuurd. Hij heeft als reactie gekregen wat hierboven staat en ik heb geen reactie gehad. Maar misschien hebben ze het inmiddels wel aangepast! Dat zou heel goed nieuws zijn! Ik kan alleen in het weekend met hem gamen vanwege het tijdsverschil, en dan moeten we ook nog allebei tijd hebben maar we gaan het zeker weer proberen! Thanks voor het reageren.

Deel Deze Pagina