Ik kwam afgelopen week wat screenshots uit een tijdschrift tegen van Mortal Kombat voor de XBOX! Ik heb zelf nog een Super Nintendo liggen hier en ik was wel benieuwd naar wat dit zal worden, dus ik heb ff gezocht en ben dit filmpje tegengekomen: Mortal Kombat filmpje LET OP! Dit komt van GameSpot, dus eerst reclame! Dat je niet denkt dat ik het verkeerde filmpje heb gegeven Die graphics zijn toch super zeg! En die bewegingen! Ik zit nu echt te twijfelen of ik DOA3 moet halen of ga wachten op Mortal Kombat Maar 1 ding is duidelijk, die XBOX is subliem!
Goed jong waar kom jij nog mee af dat filmpje is zeker al een maand oud als het niet meer is. Ik geloof zelfs dat er daar al threads van op het forum staan of gestaan hebben. Please be original.
Zit niet zo te zeiken man !' Het was toch zeker wel goed bedoeld en niet iedereen zit die oude Threads door te spitten ! Heb wel wat beters te doen ! Jij niet blijkbaar !
WOW man jij bent ook wel rap in je gat gebeten, ben je misschien nog steeds gefrustreerd dat oranje niet naar de wereldbeker mag? Jezus man relax een beetje en geniet van je xbox.
Misschien moet je dat juist wel eens doen want er komen echt steeds meer dubbele threads zou Xbw anders niet een dubbele thread kunnen sluiten en linken naar de eerste thread?
Dabo je bent een man naar mijn hart ik denk net hetzelfde over, het is vervelent om steeds weer oud nieuws te moeten lezen. Wat oranje betreft, natuurlijk zijn zij beter als de belgen. Oranje heeft zoveel talent in de ploeg het is enkel jammer dat ze geen hechte ploeg vormen. En dat oranje er niet bij is, is enkel een verzwakking voor het tornooi want het is steeds leuk om naar een wedstrijd te kijken met zoveel ster spellers. Ben trouwens een grote fan van Edgar Davids.
Mooizo Ik hoop dat we zometeen onder leiding van van Hanegem en die kale-met-haar-implantaten Dick Advocaat weer de goede kant op gaan. Spelers hebben we genoeg
Ik heb dat filmpje al een behoorlijke poos geleden een keer HQ gedownload (640x480), maar dat is echt niet allemaal ingame, denk ik..
Is dat trouwens niks voor pim fortuyn die haarimplantaten? (ik weet het off-topic maar we dwaalde toch al af).
http://archief.xboxworld.nl/forum/s...hid=1449&sortby=lastpost&sortorder=descending Zag ik m niet tussenstaan
Beter laat dan nooit!!! Volgens mij is het wel een ingame filmpje, een hele mooie zelfs!!! Do not underestimate the power of the BOX!!!!