Ziet er redelijk uit. Nog niet zo mooi als DoA3, maar daarom zeg ik ook: "Kom maar op met die hi-res screens."
ziet er mooi uit als je rekening houd dat het multi-platform is. Ik ben zelf meer geinteresseerd door de gameplay en hoe die drie verschillende move sets per caracter gaat werken.
Dat is pas nostalgie....de dag dat ik Exploding Fist (Commodore 64) zie is de dag dat ik naakt voor het huis van Bill ga staan met mn leuter in mn handen, een sigaar in mn kont en een kuiken in mn haren!
*floeppp....ofnie kobold?? A jiddish word...GWAGGAGAG!!..*inside humor.. En yah Bill zal daar denk ik wel blij mee zijn >...ik ben het toch !
Ik zie liever iets van een filmpje of zo.. Ik ben het verder met Ugamer eens. Ben van de screenshots niet echt onder de indruk...
fitality !!!!!! scorpion rulezzzz ik hoop alleen dat ze het oude concept niet verneuken .... dan heb ik heel veel beat-em-up keus SC 2 (mjummie, deel 1 rulez ) MK 5 (vorige delen roelden ) VF 4 ( vorige deel op pc is vet) DOA 3 (mjummie ) mzzl Munch and Akira, Scorpion, Nightmare en Hitomi