Moskee in Rotterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kane, 22 okt 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Moske in Rotterdam

En ja hoor.. Bijna heel nederland is het er overeens dat de multiculturele sameleving mislukt is en dat het er maar eens mee afgelopen moet zijn.. dat eindelijk de allochtonen zich aan ons moeten aanpassen en het is weer zo ver... Europas' grootste Moske word momenteel in Rotterdam gebouwd... pffff.. waarom leert de politiek nooit?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En wanneer een kerk wordt gerestaureerd of wordt gebouwd kan het wél? Het maakt niks uit...

3. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    ff voor de duidelijkheid. .ik bedoel dit niet rassistisch of discriminerend

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hoe dan?

5. fluffyaddict

fluffyaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag me ook af hoe je het dan bedoelt...

6. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    kijk.. even voor alle duidelijkheid... waarom heeft iedereen hier in nederland zo'n fobie om niet gelijk rassistisch ofzo tedoen.. wat ik hiermee bedoel is gewoon.. waarom mag ik niet iets bespreekbaars maken (over een andere bevolkings groep) zonder gelijk rassist ofzo genoemd te worden?

anyway.. zij mogen hier wel de grootste moske van heel europa bouwen.. maar wij moesten eens een klein kerkje in hun land proberen te bouwen.. we zouden gelijk opgepakt worden en in het gevang gegooid worden

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is 'hun land' dan wel?

Jij begon over rascisme. Wat is je inhoudelijke probleem. En nee 'ze'bouwen hem niet. Het ontwerp is van een Nederlandse architect en zal hoogstwaarschijnlijk ook door Nederlandse aannemers worden gebouwd (aanname mijnerzijds).

Oftewel, wat wil je met deze draad? Gewoon bashen?

8. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Dus waar ligt de fout? Bij hun omdat zij gebruik maken van de vrijheid die hier ze krijgen of bij de Nederlandse regering die de afgelopen 10 jaar een onzettend irritant en betuttelend beleid heeft gevoerd?

9. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niks........... anders word ik netzoals pim afgeknalt door een van de vele gekken in nederland!!!!!

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wees jij dan maar blij dat jij niet in zo'n land woont en heb een beetje respect voor anderen. Ik ben dan zelf geen alochtoon, maar kan wèl begrijpen dat zij hun eigen bidplaats willen hebben, en dat dat nou toevallig de grootste van Europa is,...

11. Deen

Deen Commin @ yah !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze best moskeen mogen bouwen maar om de grootste van europa er te gaan bouwen hier in nederland gaat mij ook egt te ver...

12. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat er niet om wie de moske bouwen.. maar WAT ze bouwen..
    dat ding heeft minareten (torentjes) van 50m hoog.. dus hij valt nog lekker op ook.. ik heb medeleiden met de mense die daar op moeten kijken..

anyway.. ik snap niet dat jullie je hier niet aan ergeren.. maargoed..
    zoals knut120 als zei.. ik kan er beter niks over zeggen.. anders krijg ik toch weer alleen het stempel rassist..

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ja tuurlijk, daarom zijn er al miljoenen mensen dood geschoten in Nederland.... Ga toch weg...

14. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    van mij mogen ze best een moske bouwen.. maar niet zo'n groot opzichtig ding..

15. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    pim is wel degelijk dood.. maarhum ik zei niet over doodschieten..

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer ik met de auto langs Amsterdam of Rotterdam rijd zie ik ook enorm grote stadions staan. Lelijke baksels die totaal niet passen bij de omgeving. Zouden die dan ook weg moeten?

Schiphol heeft ook zo'n enorme toren, zowel die reclame toren langs de A4 als de verkeerstoren. Afschuwelijke dingen! Weg ermee! O-)

17. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze die moskee lekker in hun eigen land bouwen. Nederland is al vol genoeg. Gezeik met die kutmoskeeen (of hoe je het ook in het meer voud mag schrijven)
    en ja zo denk ik erover.
    Als jullie me een rassist vinden, allemaal lekker best. Maar dit is mijn mening en ik kom er voor uit

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    @ wouter idd.. ik rij dagelijks langs de arena.. blij dat ik dat ding niet volledig in beeld vanuit mijn huiskamertje heb aangezien je geen flikker meer ziet.
    Dan zie ik liever een mooi bewerkte moskee..

Ik zie echt het probleem niet.. Als er de grootste kerk van europa wordt gebouwt is het okee maar de grootste moskee mag weer niet.. Verder is dit vind ik een geloofskwestie en geen kwestie betreffende allochtonen.. Iedereen kan moslim worden (mijn oom is b.v. ook moslim) Dus kan jij ook als je zou willen genieten van die moskee ;)

19. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar laat ik dat nou net niet willen. Wat moet ik in die moskee zoeken. Nogmaals, laat ze naar hun thuisland vertrekken ofzo. Of in ieder geval un kleine moskee bouwen. En niet zo'n giga geval

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Alsof "onze" bouwwerken altijd zo mooi zijn.

Echt belachelijk, ik ben niet direct een buitenlanders-lover oid maar ik kan best begrijpen dat moslims een bidplaats willen. Snap echt niet wat het probleem is. Rotterdam is een grote stad dus moet er een grote moske komen, logisch. :)

Deel Deze Pagina