als je bedoelt dat je een stuk beeld wil filmen dan moet je snagit hebben, deze is te downloaden op www.download.com en een serial vind je op /Mod blaat ik film wel eens wijfen voor de cam greetz wooly
Dit is al de zoveelste keer dat je een link geeft naar illegale warez-sites voor serials e.d. Dit keer ga je op de bon!
uhm.. woolyonline, bedankt voor het delen van je ervaringen.. :{ maarja, het is wel een handig programma
Darkwing, heb je pm ontvangen, ik hou me eraan vanaf nu. Wat ik eigenlijk wel vind, jij hebt vast wel eens een programma gedownload, eigenlijk is het de bedoeling dat ze deze programma's verkopen, daar maken ze ze voor, dus eigenlijk is een programma downloaden ook illegaal en ga me niet vertellen dat je dat nog nooit heb gedaan. Dus vind ik eigenlijk dat ik best een site met illegale serialls mag geven, maar zou het neit meer doen ! greetz wooly /Mod Ga nou niet off-topic a.u.b. Dit soort dingen kun je makkelijk per pm bespreken (ook al is het onzin wat je nu zegt). - Darkwing
Als je echt motion capturing bedoelt, dat is het omzetten van 'real life' bewegingen naar cgi-graphics, zoals bijvoorbeeld bij Lord Of The Rings is gedaan bij Gollum: Van dit: Naar dit: Knappe jongen als je dat op je huis-tuin-en-keuken pc-tje wilt nadoen
Maar wat vind je nou van mijn post+pm darkwing!?!?!? greetz wooly\ edit: sorry ik had je edit niet gezien, onnodige post
Gast, ik zeg toch: handel dit per pm af! Nu loop je dit topic te verzieken met je onzinnige gepost! Laatste waarschuwing.
Ja ik wil ook wel weten hoe je kan motion-capturen op een huis-tuin-en-keuken-pc. (of -laptop, in mijn geval) Dan kan ik echt brute animaties maken voor in m'n spelletjes!!
Heb je niet zo'n bolletjes pak thuisliggen? Is toch wel eerste vereiste voor elke wannabe-spelletjesmaker hoor
Waar steek ik die kabel in dan? kHeb nog wel een webcam-die-ik-een-keer-gratis-bij-een-complete-pc-kreeg, werkt dat ook?
Hmm, een webcam, let me see... mja met een webkem kun je ook beweging capturen, dus als je in je bolletjespak voor een webcam gaat staan dansen zou het ook moeten werken in principe
haha lol bij middtown maddnes 3 heb je een filmpje hoe die is gemaakt en dan zie je een gozer motion capturen
Ja lol, dat zou k ook wel willen ja, maar mijn pctje pakt dan denk k zn koffers en zie k nooit meer terug. Maar k bedoelde wel datgene waar woolyonline t over had. Tnx Volgns mij had je in een deel van Mortal Kombat ook een character met een bolletjes pak, stond wel cute
Nu heb ik dus die Snagit. En ik probeer een stukje van een clip te capturen, maar k krijg zwart beeld K speel gewoon af op winamp en t is een avi bestandje. Doe k dus video capture -> record video of screen of video capture -> a window to file, maar k krijg nx. Ben ik iets vergeten? Dit gebeurt me dus ok altijd als ik een screenshot wil maken van een videobestand
Nou dat zal nou ook wel weer meevallen. Dat pak is gewoon een lycra(??) of weetikveel wat voor stof strak-zittend pak met bolletjes van een opvallende kleur er op. Een motion capture-studio is niet te betalen, omdat je daar een zooi camera's (minstens 6 ofzo) en een uber software pakket voor nodig hebt. Zonder die troep lukt het namelijk niet om die bewegende bolletjes om te zetten in een 3d-animatie.