Kunnen we hier niet voor diegene die geen live hebben een MOTO GP 2 competitie gaan houden. Net zoals de competitie die al loopt met DTM race driver... aangezien ik geen live heb lijkt het mij in ieder geval heel erg gaaf... bas
Ja gewoon de tijd die je gereden hebt plaatsen en welke baan het was. Ik ben ervoor want ik heb ook nog geen live.
Ik vraag me af in hoeverre dat echt zal gaan lopen, want de Livers zijn immers bijna allemaal sneller - Alleen al omdat je online gewoon meer en sneller dingen 'leert' - Als die hier hun tijden gaan plaatsen kom jij daar als non-Liver niet meer tussen
Wat gaan we nou krijgen een uitdaging, anders als dat kan ik zo'n opmerking niet zien. Ik ga de komende twee weken verhuizen maar plaats die tijden maar dan voeg ik er vanzelf wel wat bij.
De vraag is dan natuurlijk ook hoe eerlijk zijn jullie Nee zo'n competitie kan alleen op een xbw lan party gehouden worden
Nou wordt je eerlijkheid nog in twijfel getrokken ook, het moet niet gekker worden. Nou bas gewoon plaatsen die tijden desnoods via pm naar elkaar. Die livers zullen nog vreemd opkijken.
Om te kijken of de Live spelers een stuk sneller zijn, is hier een thread waar van een paar members hun tijden vermeld staan... hou er wel rekening mee dat deze tijden ondertussen lager liggen
ja maar bij die dtm competitie is ook alles eerlijk dara hebben ze elke week een baan...en zo werken ze het kampioenschap af...alleen dan ieder voor zichzelf bij hem of haar thuis... en dan moeten we maar vertrouwen dat iedereen eerlijk iss..
idd, ik neem ook deel aan de DTM competitie en het gaat gewoon op basis van vertrouwen en dat werkt heel goed..en het is super leuk want zo krijgt het spel ook weer een langere replay waarde, want zo blijf je het langer spelen omdat je steeds een strakkere tijd neer wilt zetten en ik ga heeeel binnenkort ook MotoGP2 kopen..dus dan lijkt het me wel leuk om daar ook een competitie over te hebben
JA, want het is egt een topf spel maar het maakt het natuurlijk veel tofferr als je zon competitie houdt, dan speel je egt veel langer met het spel.. ik hoop egt dat zon competitie doorgaat..
ik zou graag willen weten hgoeveel animo er voor deze competitie is ...? dan kunnen wehem mischien ook egt gaan starten
bass, als ik je een kleine tip mag geven. Begin gewoon met je competie. Zo is de DTM-comp ook gestart. Vond ook dat een forum als dit wel geschikt was voor interactieve scorelijsten en had daarom dit draadje gestart, maar daar kwam niks uit. Vervolgens dus maar de nu lopende DTM opgezet naar aanleiding van het laatste antwoord op dat draadje (zie sig voor DTM-comp) Zo lijkt het mij in ieder geval een stuk duidelijker dan alleen informeren naar animo. Of er dan animo is en er inschrijvingen volgen zie je dan wel. su6