Moto GP 2 : meningen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door nietvorspiet, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden mensen hier van Moto GP 2?
    Ik heb het spel besteld en binnekort in huis en wilde wel graag wat meningen zien van anderen zodat ik weet wat ik kan verwachten en er later mijn eigen mening aan toe kan voegen.
    Barst los !!
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Speculatie Topic, dit mag helaas niet. Er bestaat waarschijnlijk al een MGP2 topic, de zoek functie is er niet voor nix, deze thread zal zo wel gesloten worden...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik zeggen dat je irritant overkomt? :D
     
  4. alroo8

    alroo8 Lexus

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga toch is weg met dat stomme fake-moderator gebeuren. ik erger me kapot aan mensen zoals jij die denken iets voor te stellen als ze een moderator helpen. Ga please wat doen met je tijd, ga vrijwilligerswerk doen dat is tenminste wel nuttig.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Rustig maar kinders, de gast is nieuw, tis niet zo gek dat ik hem ff uitleg hoe het werkt en hem een link geef naar de zoek masjien ofwel?

    Niet zo opgefockt, nergens voor nodig, just chill... _O_
     
  6. alroo8

    alroo8 Lexus

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    1
    De gast heeft zich een weekje later geregistreerd dan jij. Dus dan ben jij ook nieuw hier of niet?

    Ja het is wel gek dat jij hem ff "uitleg" hoe het werkt en hem een link geeft naar de "zoek masjien" (hoe bedoel je irritant taalgebruik) omdat jij geen moderator bent.

    Is het nou echt zo moeilijk om dit werk over te laten aan een moderator :confused:

    Dit is overigens geen persoonlijke aanval, maar ik word echt strontziek van alle threads waarin weer iemand zich moet bewijzen hoe goed die wel niet kan "fake-moderaten."
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    alroo, op dit moment ben jij irritanter bezig dan pig josh... niet dat Pig Josh vrijuit gaat maar voor beiden geldt dat je de report functie moet gebruiken in dit soort gevallen (het gevarendriehoekje bij elke post). Alles beter dan stennis gaan lopen schoppen in de thread zelf, daar is niemand mee geholpen.

    Maargoed, nietvoorspiet, het is handig voordat je een thread opent over een bepaald onderwerp om te kijken of er niet al een thread over bestaat. Daarvoor is de [search]zoekfunctie[/search], en je zult zien dat er al talloze threads over MotoGP bestaan. Je kunt gerust verdergaan in een van de bestaande threads, maar aangezien een nieuwe thread niet echt veel toevoegt gaat deze dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina