Moto GP 2 Reünie!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 7 mrt 2005.

1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gister weer begonnen met het spelen van Moto GP 2. En het blijft toch één van de beste live games en misschien wel de beste. En ik had de vraag of er hier mensen aanwezig zijn die ook zin hebben om de game weer is te gaan spelen? Dan kunnen we eens een tijd afspreken om een party open te zetten. En gewoon gezellig ouderwets gaan racen.

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Check motogp3.nl waar al een motogp2 reunie 'achtig iets' al gestart is!

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Reunie is voor mij wat overdreven aangezien ik het eerst niet echt veel online gespeeld heb. Maar het spel nieuw leven inblazen verdient MGP2 zeker. Je zal mij binnenkort wat vaker online zien...

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het altijd al een van de beste games gevonden voor Xbox Live naast Project Gotham Racing 2.
    Gelukkig zijn er meer Nederlanders die het spelen want met Amerikanen de hele tijd wordt saai...
    Ik zal vaker online zijn :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, daar wordt steeds afgesproken op welke dag en tijdstip er geraced wordt. Dus meld je aan zou ik zeggen! :cool:

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister weer een aantal uren zitten spelen. En ik moet zeggen: Het spel blijft geweldig. In Halo 2 miste ik de gezelligheid, mensen scholden elkaar uit, en het ging voortaan alleen maar om winnen, cheaten, winnen, glitchen, winnen. Bij Moto GP 2 is het continu gezellig in de lobby en in de game. Je kunt met iedereen lachen, Amerikanen, Engelsen en zelfs Belgen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja, maar met Belgen kun je áltijd lachen! :cool:

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat dit zo aan de orde komt. Ik kwam laatst bij Halo2 DenDeMen tegen, een persoon waar ik destijds vaak motogp2 tegen heb gespeeld. Was niet supergoed, maar zeker niet slecht (GOUDENOOG hoogste rank 2000 van 40.000). Tuurlijk waren er een aantal vele malen beter, maar ik vond het ook al wel ok zo. Maargoed, het leuke aan deze game was inderdaad de gezelligheid, het was competatief, maar toch superleuk met zijn allen. Kan me de echte 28-ronde races nog herinneren...uren dolle pret....

Ik heb vaak met mensen van die gesprekken over xblive...dat het nu eindelijk goed loopt, en iedereen het al wel kent. Dan vertel ik bijna trots hoe mooi die motogp2 tijden wel niet waren vorig jaar (en daarvoor :)). Meestal kennen zij alleen halo2 online....maargoed dat waren nog eens tijden.

Ben er overigens mee gestopt omdat de lag niet meer te doen was en omdat er teveel cheaters waren die de top2000 bezet hielden. Bij mij was de lol er eigenlijk ineens vanaf...Spel verkocht en niet meer gespeeld. Als motogp3 komt, dan zal ik de game absoluut kopen. Kan niet wachten op de bekende sfeervolle potjes racen...

Bij dit soort races was je meestal ook echt met jezelf aan het strijden, zo'n 'het is jij of ik' gehalte zoals bij halo2 was daar niet echt....

Nostalgisch!

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Meld je aan op het forum van Motogp3.nl zou ik zeggen! Daar worden regelmatig afspraken gemaakt om de game weer te gaan spelen. Aangezien jij 'm verkocht hebt, zul je nog even moeten wachten totdat MGP3 uit is! :)

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is MotoGP2 nog steeds het leukste spel voor Xbox Live.

Spelen jullie vaak met een groep online of heel soms?
    Ik vind het maar suf om hele tijd met Amerikanen te spelen die niets zeggen, en als ze wat zeggen, gaat het nergens over...

Deel Deze Pagina