Ik heb nu sinds enige tijd Moto GP3 in bezit en heb hem gister even op xbox live gedaan. Nadat ik me aanmelde op Live kreeg ik direct de melding: "There was a problem while accessing the scoreboards" Ik heb alle gebruikelijke dingen al geprobeerd (game eruit, erin; stekker eruit, erin; xbox uit, aan), niks hielp. Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen? waar ligt t aan? Live, de game zelf? bvd
Ik heb nog geen update gehad. maar ik krijg elke keer dezelfde melding, en ik kom dan ook nergens in de scoreboards voor.
Ligt denk ik aan je verbinding. Een beetje hetzelfde idee als het niet kunnen downloaden van content. Heb je bij andere games nooit eerder last gehad hiervan? (veel lag,niks kunnen downloaden) Ik kan mij namelijk herrineren dat ik hetzelfde bij Moto GP 2 had,en volgens mij lag het aan mijn verbinding. Kan echter ook niet zo geweest zijn hoor,want het is al een tijdje geleden. Angelo
Nee, heb niet egt problemen met andere online games. MGP2 ging lekker, Halo2 ook zonder lag, en DL's lukten ook elke keer. Ik kan wel online racen in mgp3, ook dat zonder lag. Alleen de scoreboards willen niet. Dus weet niet of t aan me verbinding ligt
Sorry voor dubbelpost, maar ik heb de oplossing. Ik zet em er tog ff neer, voor andere mensen die hetzelfde probleem kennen. Je moet naar Scoreboards toe, en dan Reset scoreboards. Ik had het probleem van begin af aan, dus had nog geen scores, niks aan de hand dus. je kan het probleem ook een andere keer krijgen, als je al wel tijden hebt. Je zal dan helaas ook alles moeten resetten en dan kan je pas verder. iedereen iig bedankt voor t meedenken.