Ik was zojuist even in mijn dashboard en zag een add voor de Moto GP Demo, ik dacht die zullen ze er iets te vroeg hebben neergezet, maar ik klikte erop en nu ben ik de Moto GP Demo aan het downloaden... Oftewel, hij staat erop . (Laten we dit topic aub niet volspammen met "Ik ben op 30 % berichtjes ")
als die klaar is laat even weten hoe die is, ik denk dat ik hem vandaag niet meer kan spelen vandaar.
Woei, hier zag ik al een tijdje naar uit Ga hem dan ook direct downloaden. Gelukkig geen gewacht tot 18:00 uur Tevens zal het nu wat rustiger zijn en gaan de download dus ook sneller Is het online of offline demo?
Er staat Moto GP Live demo, ik weet niet zeker, maar ik denk zelf dat dit betekent dat ie ook op Live gespeeld kan worden. De demo is 882 mb en ik zit nog steeds op 6%, ik hoor van anderen dat ie er niet op staat, maar ik kwam er dus via een banner terecht...
kan zijn dat arie de link naar het bestand al heeft gestart, maar dat ze wel de link van de site (marktplace) hebben afgehaald.
Ik vrees dat ie er wel opstaat maar dat ie nog niet zichtbaar is. Als je gelukt hebt, zie je op een gegeven moment dezelfde banner als Arie Dan zit je goed Nice for you *)
Ik weet dat dit offtopic is, en excuses daarvoor maar alsjeblieft... Gepost door Arie_Bombarie 15:20 Gepost door Arie_Bombarie 15:24 Gepost door Arie_Bombarie 15:26 Ik bedoel een beetje consequent zijn mag toch wel neem ik aan? Ik, en waarschijnlijk vele andere, wacht(en) ook op die demo, maar als hij te downloaden is, is hij te downloaden, is hij nog niet beschikbaar, nog niet dan. Het verschilt niet van persoon tot persoon neem ik aan, dus zoek of wacht gewoon nog wat, dat ga ik straks ook doen.
Ga naar je Xbox Live blade en dan naar dat plaatje onder marketplace, daar stond hij bij mij. Mijn download staat nu op 28% (sorry voor het posten van dit percentage, ik heb de thread daarover gelezen, maar dit is nu om aan te geven dat je hem zo echt kan downloaden ook al staat hij niet in de E3 lijst)
Stamt uit 18 april toen was het al bekent!! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82820 was al eerder gemeld
Klopt, maar: Ten eerste postte ik niet alleen berichten met op hoeveel procent ik ook zat, maar met meer informatie. Ten tweede wilde ik zo even laten weten aan de mensen die zich wel afvroegen of hij aan het downloaden was, of stil bleef staan.
Hmm, met mijn stoeptegel NL heb ik die plaatjes niet . Probeert het nu met broers account....Nope alleen van Tomb Raider, Amped 3, Burnout en CoD2 plaatjes . Naja we moeten maar wachten tot 18.0