Moto GP en 007 Agent under fire zijn te koop. Weleens waar niet in de winkel maar wel op dimensionplus. Ik ga ze waarschijnlijk allebei bestellen en hopen dat ze snel binnenkomen Ga jij ook al deze spellen via dimensionplus bestellen of w8 je totdat ze in de winkel liggen
dat meen je niet, kga gelijk alle gameshops bellen voor motoGP!!! (edit: next level in amersfoort heeft em nog niet, kga morgen ff in Utrecht kijken..)
Wil em bij FRS!!! Scheelt et me weer 10% Damn, nog niet in de winkels En dimensionplus vind ik te duur vanwege de rembours kosten die er nog bij komen.
Allang ! die spellen heb ik net in de winkel zien liggen !! hier bij de Free Record Shop ! Duz ze zijn gewoon in de winkel al tekoop !
Hmm, straks nog maar ff gaan kijken dan Was er vanmiddag om 13:30 en toen hadden ze nog niets.. (a'dam noord)
Oi Oi... Hey T-botjuz next level zuigt man.. Vroeger toen bakir er zelf vaak stond was het nog een leuke zaak.. Nu staan er niet alleen n00bs achter de balie maar hebben ze er ook geen verstand van. Intertoys is beter... en e-plaza ? *zucht* ]:- Ik zou als ik jou was en ook in Amersfoort woont inderdaad naar Utrecht gaan of via internet je games bestellen. Dat doe ik al een tijdje en het werkt perfect Grt TO3T3R
ja ik weet dat ze achteruit zijn gegaan, toen Bakir drnog uithing was t gewoon een goede zaak en vroeger kocht ik er bijna alles.....en idd die nieuwe gasten zijn echt 100% ongeïntresseerde |\|008135!! maargoed ik woon toch niet in amersfoort maar t is voor mij wel t dichtste bij, en ik kom elke dag in utrecht dus haal ik t daar wel bij replay of gamesEnzo