Moto Gp en Whacked

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 12 mrt 2003.

1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Moto GP en Whacked die bij het xbox live starterskit zitten alleen maar online spelen?

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik geloof het wel.
    (ben niet helemaal zeker)

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik dacht het ook.

Maar dat maakt tog ook niet uit? je gaat tog niet 60Euro betalen voor de demo's, neej, je hebt ADSL of Kabel, dus een maandelijkse internetbijdrage, dus je kunt net zo goed (lees: beter) online spelen.

4. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk, als je die demo hebt van moto gp en je wilt misschien eerst ff oefenen voordat je de magische wereld van LIVE betreedt...

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Waar kan je beter oefenen als online :confused:

6. Hotshot

Hotshot Guest

oefenen voordat je online gaat...
    ik wil wel een reputatie opbouwen hoor.......

7. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0

daar kun je goed oefenen, maar niet om het spel mee te beginnen. het is leuker als je al beetje onder de knie hebt en vervolgens je skillz verbeterd tegen anderen, maar om nou als een fucking newbie te gaan gamen tegen anderen die het al goed kunnen zuigt. Eerst wennen aan gameplay, banen etc.

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een demo he van wacked en mechassault en moto gp

-> eerst oefenen op singelplayer starten op multiplayer als een sterke kandidaat!

9. hmmmm als je de single race sallemala hebt gewonne kan je nog steeds niet goed zijn omdat het niveau op XBL gewoon hoger ligt

10. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Wel die reputatie krijg je door als rookie te beginnen en dan wordt je plots steengoed, zo onthoud men je beter :p

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Tja, wat boeit het nou... van de demo van MotoGP (en Whacked!)worden toch geen stats bijgehouden....:'-(

12. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    idd, met die demo's die je officieel helemaal niet mee in de races, je bent gewoon een ghost op de baan waar ze geen moer om geven en zo door kunnen rijden, dus veel reputatie zal je niet opbouwen ;)
    wat je ook niet hebt is een eigen moto met goede stats die je in single player hebt opgebouwd, ook wel erg belangrijk als je wil presteren online, aangezien de meeste een veel betere moto hebben dan jezelf...

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    What?! Dus gij bedoeld dat ze door je heen kunnen rijden? :'-(
    Maar kunnen ze je wel (vaag) zien?

14. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat denk ik niet anders rijden er straks honderd ghosts op een baan en dat hindert:+

15. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    er ligt een limiet op elk spel van 16 spelers uiteraard, anders heb je enorm veel lag uiteraard he Maximan.

kheb moto gp al via een demo online gespeeld op een event over Xbox Live en toen konden ze gewoon door me heen rijden op banen die niet op de demo beschikbaar waren, de meerderheid dus.
    wat je zoizo hebt, of de baan nu op die demo staat of niet, is dat je stats niet meetellen...

daarnet was ik mss niet zo duidelijk hierover...

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De banen Jerez, Mugello en Sachsenring kun je gewoon meedoen met de Demo. De rest ben je ghost..

maarja, zo'n spel wil je toch alleen maar meer van? Kopen die hap :D

en je kunt met Time Trials perfect oefenen voordat je echt aan races meegaat doen.. ik heb vooral via TimeTrials al de 1990e plek nu op de allround world-ranking..

17. Hotshot

Hotshot Guest

of de man die de eerste keer meteen ass kickte..;)

18. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel ja..

19. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het allemaal goed begrijp kan je met de demo dus elke baan rijden die ook in het hele spel zitten, alleen bij 3 banen doe je echt mee en bij de rest kan je wel gewoon scheuren maar ziet de rest je niet en rijd je voor spek en bonen mee??

Dat zou wel beter zijn.. Dan heb ik ook geen aanleiding om het hele spel te gaan kopen..

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    READ my boy.. je kan maar 3 banen rijden... mugello, jerez en sachsenring

/edit : Oeps, ja je hebt gelijk. Maar als ghost meedoen op 1 van de andere banen is niks aan. Maar het competitie element gaat er zo wel uit hoor, als je voor spek en bonen meedoet

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003

Deel Deze Pagina