waarom is er een apart forum deel voor moto gp? dit is toch ook maar een game? zo kan je voor elke game een apart dele maken vind ik precies een beetje.... maarja ,dat is dan weer mijn mening... groeten
Het MotoGP topic liep echt de spuigaten uit, en had gewoon zoveel geinteresseerden dat we voor MGP een apart forum hebben. Morrowind krijgt dat ook (als Xenox en/of Han eens opschieten of terugzijn van vakantie en als er binnenkort games komen die ook zo groot worden krijgen die dat ook.
koel puik werk dan morrowind is een goede keuze dan ,en mss een idee voor een "alles-van-de-halo-reeks" thread : de boeken ,de games ,.... lijkt me wel vet ,maar echt alleen voor de grote games
Mwah we hebben al een centrale Halo 2 thread, twee voor de boeken en bijna niemand zit meer vast in het spel. Beetje onnodig lijkt mij (het zou wel mooi staan )
Elk spel dat genoeg gespreksstof oplevert krijgteen eigen forum. Alleen dat kunnen we niet echt op voorhand 'inzien' - Grote titels zoals midtown madness 3 hebben dat bv niet nodig, maar MotoGP werd wel een spel waar men graag en veel over wou praten - Iets dat wij ook niet vooraf inzagen. Is dus meer reageren op 'demand' - Vooraf requests indienen heeft geen zin
Is Midtown Maddnees niet groot genoeg kannen jullie geen poll oprichten met alle live games erin, behalve motogp dan. kun je kijken welke de beste in de smaak val en kan je daar ook zo forumke voor maken. of is dit geen goed plan?
Nee als je had gelezen wat ik zeg, of iig begreep; Als er genoeg gespreksstof is dán komt er een speciaal forum. Dat is dus iets dat we constateren, niet iets dat we hoeven te pollen of jullie ons op moeten wijzen (nouja, Morrowind daargelaten )
Nee als je had gelezen wat ik zeg, of iig begreep; Als er genoeg gespreksstof is dán komt er een speciaal forum. Dat is dus iets dat we constateren, niet iets dat we hoeven te pollen of jullie ons op moeten wijzen (nouja, Morrowind daargelaten )