Moto GP forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Vivi Ornitier, 24 jul 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is er een apart forum deel voor moto gp? dit is toch ook maar een game? zo kan je voor elke game een apart dele maken vind ik precies een beetje.... maarja ,dat is dan weer mijn mening...

groeten

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het MotoGP topic liep echt de spuigaten uit, en had gewoon zoveel geinteresseerden dat we voor MGP een apart forum hebben. Morrowind krijgt dat ook (als Xenox en/of Han eens opschieten of terugzijn van vakantie :) en als er binnenkort games komen die ook zo groot worden krijgen die dat ook.

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ w00t _O_ het gaat dus door. Een MW subforum _O_

4. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koel :) puik werk dan :) morrowind is een goede keuze dan ,en mss een idee voor een "alles-van-de-halo-reeks" thread : de boeken ,de games ,.... lijkt me wel vet ,maar echt alleen voor de grote games

5. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    /me is voor een Halo forun :)

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah we hebben al een centrale Halo 2 thread, twee voor de boeken en bijna niemand zit meer vast in het spel.
    Beetje onnodig lijkt mij (het zou wel mooi staan 8))

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elk spel dat genoeg gespreksstof oplevert krijgteen eigen forum. Alleen dat kunnen we niet echt op voorhand 'inzien' - Grote titels zoals midtown madness 3 hebben dat bv niet nodig, maar MotoGP werd wel een spel waar men graag en veel over wou praten - Iets dat wij ook niet vooraf inzagen.

Is dus meer reageren op 'demand' - Vooraf requests indienen heeft geen zin :)

8. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Is Midtown Maddnees niet groot genoeg :mad:

kannen jullie geen poll oprichten met alle live games erin,
    behalve motogp dan. kun je kijken welke de beste in de smaak val en kan je daar ook zo forumke voor maken. of is dit geen goed plan?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee als je had gelezen wat ik zeg, of iig begreep; Als er genoeg gespreksstof is dán komt er een speciaal forum. Dat is dus iets dat we constateren, niet iets dat we hoeven te pollen of jullie ons op moeten wijzen (nouja, Morrowind daargelaten ;))

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee als je had gelezen wat ik zeg, of iig begreep; Als er genoeg gespreksstof is dán komt er een speciaal forum. Dat is dus iets dat we constateren, niet iets dat we hoeven te pollen of jullie ons op moeten wijzen (nouja, Morrowind daargelaten )

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra Han terug is kunnen we beginnen met overleggen etc.

Het wachten is dus op Hanneman :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Han is er er gewoon :eek:

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wattafak?

*contact met Han opneemt :cool: