Ha die Gamers, Ik vind Moto Gp echt een heel coole game, maar wil graag het origineel kopen, om zodoende ook al die andere tracks te kunnen rijden. Nu ben ik de hele stad afgelopen, maar geen enkele winkel heeft hem in het assortiment, heb hem wel op Internet gezien bij GC, maar daar heette hij Moto GP Racing Team (ook al eerder opgemerkt door Wouter in het Centraal Moto GP topic), maar is dat dezelfde game? Of weet iemand waar ik hem wel kan kopen, bv omdat je hem daar zelf gehaald hebt. Het kan toch niet zo zijn dat ze de full game uit de handel hebben gehaald!!! Greetz en tot Live Seahawk
Je kunt hem toch 2e hands kopen bij de markt van deze site. En anders bestellen bij DVDCRAVE.COM. Of anders via elcheapo.nl een zoekfuntie laten uitvoeren dan komen er ook genoeg winkels naar boven.
Moto Gp is idd nergens meer te krijgen, daarom heb ook ik hem besteld bij gcshop, het was wel de goede versie (vogens gcshop), maar ook gcshop heeft hem niet meer! Toen ik net had besteld kreeg ik een mailtje dat ze hem 11 april weer binnenkregen! Gelukkig is die een stuk goedkoper, namelijk €30,- Ik denk dat ie nergens anders te krijgen is tot 11 april, maar hem nu bestellen bij gcshop heeft ook weinig zin.
Ok, thx voor de info, heb hem net even bekeken bij GC, en die gozer ff een mailtje gestuurd, maar het hoesje is wel van de normale Moto GP. Nou ja afwachten dan maar, maar ik zoek tegelijkertij wel ff verder.. Thx voor de snelle racties Greetz from The Hawk