Nu iedereen met Live de kwaliteit van Moto GP is opgevallen vroeg ik me af of de makers van het spel eigenlijk niet eens aan de slag moeten gaan met een Formule 1 titel. Ik bedoel, tot nog toe vond ik motorracegames eigenlijk erg saai. Moto GP heeft echter de perfecte besturing bla bla bla... Je hoeft niet echt veel aan het ontwerp te veranderen wil je er een Formule 1 game van maken. Zeker via Xbox Live met 16 spelers lijkt me dit prachtig.. Meer mensen die mijn mening delen?
Yep, zit er ook al een tijdje op te denken dat dit de volgende stap zou mogen zijn, Moto GP 2 wordt nu toch een Must Buy (voor mij dan) maar F1 dat is volgens mij nog een stuk populairder onder de Europeanen, van Amerika denk ik dat ze liever hun Cart en Nascar series willen live zien gaan.
Mja, die laatste 2 zijn redelijk anders. Maar Formule 1 ligt aardig dichtbij Moto GP... Moto GP2 kopen zeer veel mensen met Xbox Live... Die demo heeft zeker wel veel indruk gemaakt bij de mensen.. Eens kijken of ik van de week een interview kan krijgen met die gozers, eens vragen wat ze ervan vinden.
Inderdaad guys F-1 met live ondersteuning zal zeker en hit worden, daar ik zeker weet dat er heel veel F-! games verkocht zijn in Europa, meer dan motor race games.....nu zal dat veranderen met de zeer goede moto gp live ! het is alleen te hopen dat het dan inderdaad van dezelfde kwaliteit wordt als moto gp, want de f-1 serie van EA en de laatste f-1 grand prix 4 vielen mij zwaar tegen....laten we dus hopen dat er snel een goede f-1 game komt met live ondersteuning ..... groetjes... C U at Live....gamertag : Don Skinny....
Inderdaad, F1 op Live moet helemaal tof worden (moet nog CC halen, though) Moet je wel een goede start hebben en geen gefrustreerde nerds op de baan
Jah? Niet gezien.. Maar goed, die gozers hebben iig zonder meer het talent om zo'n game te maken.. Het gaat hier niet over F1 games in het algemeen op Xbox Live maar puur over de optie dat de makers van Moto GP er eentje maken
Anyways, zaosl ik ook al zei in dat topic zou een F1 game met de basis van MGP zeer interessant zijn. Hoewel je toch ook te maken krijgt met praktische problemen; Nu wordt je alleen maar gek van laggende personen, met een F1 auto bezet je een groter stuk baan waardoor laggende personen nog wel eens knap irritant kunnen worden.
Of verrek zeg, inderdaad, had er op gereageerd Na jah.. Ben benieuwd, eens kijken of ik het te weten kan komen of ze nog toekomstplannen hebben.