Nou ik heb dus gister moto GP ontvangen. Na 3 dagen op de post gewacht te hebben. Terwijl het normaal 1 dag duurt. Ik deed het hoesje open, de disc viel er al los uit. Ik dacht dit is niet veel goeds. Nou ik ga dus spelen. Samen met een vriend. Nou een race gereden, we willen terug naar het menu. Hij moet ff laden. Komt er te staan: Disc is damaged or dirty.. Nou wij hem dus opnieuw erin doen een beetje schoongepoetst. Wij weer een race gereden. Weer terug naar et menu. Hij moet ff laden: Disc is damaged or dirty.. Dit gebeurt dus (haast)altijd al moet ie laden of na een race. Waar kan dit aan liggen???Want bij de vorige eigenaar deed ie het gewoon nog. Hij is nu onderhands al wel 3e hands nu ik hem heb.
Als er krassen op onstaan zijn is er een systeem te koop waar je beschadigde cd/dvd's mee kunt herstellen. Vraag eens info hierover bij free of zo. Ik heb motogp1 en heb geen problemen met het spel. De klacht die je omschrijft heb ik wel een gehad maar toen ben ik gaan ruilen in de winkel. En om maar even het slechte voorbeeld te geven. Als de cd totaal onbeschadigd is kun je natuurlijk de game nog een keer kopen. De cd wisselen en dan de game binnen 24 uur ruilen voor een andere titel. Maar dat heb ik niet echt gezegd natuurlijk.
Ja er zitten wat krassen op. En mijn nadere games deden het gewoon altijd. Liepen heel soms vast. Maar echt niet zo vaak als nu.
Ja maar dan ben ik zodalijk meer kwijt aan dat apparaat als het spel in de winekl ligt. En voor hetzelfde geld doet het het niet.
Vraagje, hoe wou zo'n apperaat weten wat er op die cd/DVD moet komen te staan. En hoe wou hij zo'n kras er uit halen, nieuw laagje er op klappen of zo?, Als het zo is zal het wel aardig prijzig zijn.
Kan ook zijn dat de lens wat stoffig is en dat die krassen op de cd net de doorslag geven om hem zo'n foutmelding te laten geven.
Ik denk dat je dan gewoon de lens moet schoonmaken. Maar hoe en wat weet ik ook niet omdat ik het nog nooit gedaan heb. Misschien dat er op internet wel wat informatie staat, of op de xbox site hoe je dat precies kan doen zonder dat je de lens beschadigd. Hier kun je wel een E-Mail sturen http://www.xbox.com/nl/support/
Lens cleanen moet je mee uitkijken want daar kun je ook meer mee verzieken dan je goed maakt.Vraag advies. En inderdaad er gaat een laagje over het beschadigde gedeelte van de cd heen en het is weer goed. Oh god ik hoop dat ik dit weer niet eens bij telsell heb gezien ofzo.
, idd die lui die willen je nu nog zo'n oude rag console in de maag splitsen,en dan willen ze je ook nog 2 geven
Waat zit de lens eigenlijk Misschien heb ik hem per ongeluk al gemold. Je kan toch wel een keer met je srtofdoekje door de lade heengaan:{
Ja mooi he , pixelbrij voor +-€60 Ik roep deze ook uit tot de Grootste KUT reclame van de tellsells... ontopic: Zo'n "cleaner" haalt gewoon een flinterdun laagje van de cd af totdat tie weer mooi glad is , maar ze garanderen niet dat het bij alle cd's werkt. "Alleen bij oppervlakkige krassen" suc6
Nee je moet ook niet met een stof doekje door de lade gaan, daar heb je ook weer speciale doekjes voor. Beetje als een brillenpoetsdoekje.
Ik heb dat ook gehad, toen heb ik motoGp van de HD verwijderd om daarna weer helemaal op nieuw beginnen en sinds dien is het spel niet meer vastgelopen.
Volgens mij heb ik dat apparaat gezien bij media markt alleen de prijs Zou ik je niet durven zeggen , maar ik denk dat iedere platenzaak je daar wel aan kan helpen.......