[XOne] Moto GP met springede motors (lag)

Discussie in 'Games' gestart door JoNieuw, 4 mei 2003.

1. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP met rare motors

Hallo beste bamikanaries,

als ik moto gp aan het spelen ben zijn er altijd wel een paar mensen die zitten te springen en te vliegen en door de grond heen te zakken enz...

De vraag is: aan wie ligt dat nou aan mij of aan de mensen met die springende motors?

Ik weet zeker dat het aan de verbinding ligt want als je aan die mensen vraagt waarom ze nou springen en raar zitten te doen dan weten ze niet waar je het over hebt.

Ik weet ook dat meerdere mensen er last van hebben. want die zitten ook te zeuren dat anderen raar doen.

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ís denk ik lag ..

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is lag (is een trage verbinding) ... kan trouwens ook aan jouw verbinding liggen ... wat voor abbo heb jij?

NB als mensen klagen over de andere mensen dan ligt het waarschijnlijk aan hun verbinding

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook last van , denk idd dat het met de verbinding te maken heeft. Heb er vooral last van als er veel jappen in het spel aanwezig zijn. Je moet proberen een server te zoeken waar veel engelsen en nederlanders op zitten , heb er dan wel veel minder last van

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Jappen in het spel? Nog nooit gehad :D. Wel uitkijken voor SARS he :9.
    Maar soms zie ik ook mensen springen en meestal blijkt dat ze aan 't downloaden zijn :).

6. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    L0L :p
    Ja maar het is wel best irri van dat springen.. ik heb echt heel vaak dan lig je net lekker eerste en dan rijd er opeens uit het niets een motor je omver.. en dan rijd hij stuiterend verder..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij wéét dat het om lag gaat maar wil graag weten aan wie dat nou ligt :) Uiteraard moet de host het sowieso allemaal aankunnen maar ligt het meestal (je ziet immers vaak maar 1 persoon laggen) aan de upload/verbinding van die bepaalde (laggende) persoon.

Deel Deze Pagina