1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Moto GP motor constant overhit

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 17 dec 2002.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een probleempje met Moto GP. Speel het spel nu een tijdje, heb bij alle trainingen Gold, behalve bij die 2 races van 3 en 5 ronden.

    Waarom? Omdat mijn motor steeds overhit raakt.. dat zou te wijten moeten zijn aan mijn aggresieve rijstijl. Maar ik ben toch echt geen Jos Verstappen op 2 wielen hoor (respect 2 Jos btw :)!! Wat doe ik fout / zou ik fout kunnen doen? Ik kan me herinneren dat die amerikanen allemaal hun indeling van cornering / braking / topspeed / acceleration op 30/30/20/30 zetten ofzo. Waarom niet evenredig verdeeld?

    Thanx alvast..
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon Engine Heat uitzetten :+
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ghehe LOL! ja dat kan, maar dan nog steeds blijft het probleem dat blijkbaar mijn rijstijl niet goed is. Waar kan dat aan liggen?
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien trek je iets te snel op? of geef je teveel gas in de bocht, dunno
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, dat zou kunnen. Maar zelfs als ik rielekst probeer te rijden gebeurt het nog meestal..

    weet jij waarom ze vaak dat 30/30/20/30 instellen ipv 28/27/28/27 bv?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zodat je wat langer bezig bent met remmen misschien, zodat je motor wat meer rust krijgt.
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    AH! Daar zit het dus ;)

    nouja, ik ga wel ff opnieuw de training doen enzo. Dan dus de brakes tot max. 20 invullen en de rest tot 30. Zie ik wel of dat evt beter helpt..

    Nog andere tips? Ik vind het gebruiken van de front en rear rem een pain in the ass. Weet nooit wanneer ik welke moet gebruiken voor een bocht. Scheelt het veel als je ze gebruikt?

    bedankt bij de weg!
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat leer je toch wel bij die trainingen? Hoe wil je anders die 360's binnen de tijd doen zonder het gebruik van de (naar ik dacht) voorrem
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt.. trainingen heb ik geen problemen mee. Maar een 180 turn kom je bijna niet tegen in de wedstrijd, een 360 al helemaal niet.

    Wat ik bedoel is dat ik op andere forums lees dat mensen alleen de rearbrake gebruiken bijvoorbeeld. Maar dat lukt mij dus niet, die remt veel te zacht..

    en wanneer gebruik je dan de frontbrake op een circuit? bij een sharp turn?
     

Deel Deze Pagina