Ey, ik zat net Moto GP te spelen van m'n demodisc 3.0 enne ik zag ergens staan dat je powerslide kon doen dmv in de bocht gas loslaten en dan weer indrukken. Maar dat wil niet echt iemand tips? Als 2e had ik gehoord dat bij Moto GP die je bij Live! krijgt (de demo dus) GEEN stats worden bijgehouden. Klopt dit? Anders ga ik em samen met m'n pa nieuw kopen, hij is er namelijk ook aan verslaafd, 1337e pa hè
Je moet het rijden met de motor een beetje doorhebben om dat te kunnen. Stel; Je gaat richting een bocht, tijdens het sturen (zo vlak mogelijk) laat je je gas los. Daarna gaaf je weer gas (je wiel ligt dan schuif op het asfalt) dan 'glijd' je weg en kan je dus powerslides maken. 2. Over die stats weet ik niet, ik weet wel dat het spel zn centjes dubbel en dwars waard zijn dus een aanschaf geen overbodige luxe is (je kan dan ook veel meer op Live etc)
jup, het spel is echt goed hoor! maar, als je de demo speelt, dan zijn je stats "invisible" voor de bezitters van het volledige spel:{ (heb het gelezen op dit forum)
kheb het al Live kunnen spelen op een Xbox Live Event in Brussel en dat was toen met demoversies, en zoals ge mss wel weet zitten in die demoversies ni alle banen etc daadwerkelijk unlocked, dus als gij online gaat racen met dien demo, op een baan die eigenlijk ni volledig beschikbaar is in den demo, dan rijdt ge wel mee in den echte race, maar puur als geest, en voor de anderen bestaat ge dus ook ni, ni veel aan dus! gewoon kopen!