Ik heb al een tijdje het spel moto gp. Maar ik heb nog steeds een probleem met moto gp waar ik maar niet uit komt. Als ik namelijk aan de start staat om te racen en het licht gaat uit geef ik gas maar dan gaan mijn banden ineens raar doen. Ze draaien dan rondt en geven heel veel rook. En pas na een paar sec is het pas normaal. Ik heb dit probleem alleen als ik een track met regen speel. Dus het komt niet omdat ik te vroeg gas geef. Iemand die weet wat ik fout doet? Ik heb echt overal al gekeken maar ik kom er echt niet uit.
Ja maar dan gebeurd het nog steeds. En dat vindt ik raar omdat me tegenstanders dat niet hebben. Ik heb dus allang geprobeerd om rustig op te trekken maar dan blijft het maar de mis in gaan. En dat is irritant omdat ik nu dan geen snelle start kan maken.
Ik heb er ook een paar keer last van gehad.... zo erg zelf dat ik helemaal niet vooruit kwam en enkel een burnout bleef maken op de zelde plaats. Wat bij mij hielp is door even een andere controller te gebruiken. Er was niets mis met die vorige controller, maar het verwisselen hielp wel. Succes
Ik neem aan dat je wel start met de rechterknuppel, en niet met de groene knop??? Met de knuppel kan je veel beter doseren natuurlijk, denk dat je dat wel weet maar ik zeg het maar ff!!
Toevallig dacht ik gisteren van zou het misschien komen omdat ik niet goed kan doseren met die groene knop. En daar zat dus het probleem. Als ik dus die knuppel gebruikt gaat het veel beter om weg te komen. Maar nu is het wel weer veel moeilijker om door bochten te komen. Omdat me motor nu sneller een drift maakt. (Zo heet dat toch.)
Starten doe je het best door te accelereren (wanneer het licht nog rood is) tot het punt waarop de controller heftig begint te trillen en dan tegen die rand aan te gaan zitten. Dan een halve seconde na het groene licht ongeveer doortrekken naar vol gas. Dat is iig wat ik nog weet van MotoGP2, ik weet niet meer of dat ook geld voor MotoGP1. Bij 2 was het ook zo dat dit nog eens werd beinvloed door het weer (doh) en je bike setup.
Ja die wielspin komt vooral door het regen op de baan. Want op een baan zonder regen kan je gewoon de groene A knop gebruiken om gas te geven. En dan komt er geen wielspin. Maar als ik met die righttrigger gas geef lukt het ineens niet zo goed om op de baan te blijven. Hmm ik zou graag mijn kunsten willen laten zien online. Wordt moto gp trouwends nog vaak online gespeeld?
Je moet de rechter knuppel ook alleen met starten gebruiken, zodra je gestart bent weer terug naar de groene knop voor het gas!!!! De demo is volgens mij het meest gespeelde online spel, als je de moto gP demo hebt en het voledige spel kan je met alle tracks online, er is altijd wel iemand online, omdat de meeste mensen de demo bij hun starterskit kregen!!!
Huh de rechter knuppel? Je bedoelt dus niet die rechter Trigger onder je controller? Ik wist niet dat je die kon gebruiken. Ik zal zo eens ff kijken.
gewoon bij start right thumbstick lichtjes naar boven drukken zodat de moto uit de startlijnen komt. Dan overschakelen naar A-button of right trigger voor gas te geven. heel deze treadt samengevat in 2 zinnen, moeilijk hé
ik houdt altijd bij de start mn 8errem in en volgas.. dan groen en 8errrem los en volgas weg maak je (vrij) goede start