Moto GP: zet hier je beste rondetijden neer

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 3 dec 2002.

1. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd naar jullie beste rondetijden.. maakt niet uit op welk circuit.. ikzelf heb het spel nog maar een paar dagen, dus heb nog niet zulke scherpe tijden neergezet, maar die komen vast nog wel }:] ik heb wel op de pc een demo gehad waarmee je alleen op mugello kon rijden, daar is het me ooit eens gelukt om 1.46 te rijden 8)

2. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    niemand :confused: valt me een beetje tegen.. :{

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas, heb het spel niet meer, had graag wat rondetijden gepost hier.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    aloha!

ik heb het spel ook pas net, en heb het helaas nogal druk met andere bezigheden (heb het spel ook geruild met het oog op Xbox LIVE :)). Maar op Assen heb ik al het baanrecord verbeterd naar 2.03:46 geloof ik. Assen is ook mijn favoriete circuit. De TT roels!!!

Maar ik ben echt nog een rookie hoor (pas net training afgerond met alles gold op 2 x zilver na).

als ik alle banen met scherpe tijden heb krijg je ze wel..

heb jij wat tijden?

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel het zelf niet meer momenteel omdat ik bezig ben met teveel andere games, maar ik post alvast mijn tijden, heb je ineens een mikpunt....

Suzuka: 1:51:35
    Jerez: 1:33:31
    Le Mans: 1:22:54
    Mugello: 1:40:33
    Assen: 1:54:18
    Donington: 1:22:42
    Sachsenring: 1:13:24
    Brno: 1:50:52
    Valencia: 1:26:52
    Philip Island: 1:22:52

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog wel ff kijken, daar let ik meestal niet op (doe bijna nooit time trial). :{

7. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond mijn tijd op mugello van 1:45 snel ]:- nog maar ff oefenen he :9 zodra ik wat snelle tijden heb neergezet post ik ze..

8. Hotshot

Hotshot Guest

Mugello-1.43

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook bezig met rijden, ik moet wel ff wat oefenen, maar heb net 1:36:46 gereden op valencia, dacht dat ik snel was, maar die andere gast hierboven mij heeft 1:26, damn nog ff oefenen :D

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Heb net op Assen 1.56:30 en op Suzuka (iets van) 1:57 neergezet. Zo snel als Mc Nappy ben ik voorlopig nog niet, maar ik heb het spel ook pas 3 weken en niet veel gespeeld :)

Maareh, hoe werken die front en rear breaks nou? Ik bedoel ga je dan veel sneller als je die gebruikt? Hoe kun je ze dan het beste gebruiken?

TIA, wat tips zijn welkom, want in Maart wil ik jullie allemaal Dust laten happen :):)

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    even een ander vraagje over moto gp: hebben jullie geluid bij het voorfilmpje? een muziekje of iets dergelijks? ik hoor namelijk niets...

12. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, ineens 3 man die het spel net hebben = het ergens in de aanbieding ofzo????

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Panzer =>

Ik denk dat het te maken heeft met de publiciteit rondom Xbox Live wereldwijd en het vooruitzicht om met de complete versie (en dus je eigen custom bike) op Live te gaan. Ik heb zelf wat "research" gedaan op USA forums, en iedereen is laaiend enthousiast over het spel op zich. En helemaal over het spel online.. Daarnaast kwam GP4 niet meer uit. Gelukkig ben ik ook motor-race fan :)

Maareh, is niet makkelijk aan te komen hoor, ik heb hem voor mijn fifa2003 geruild. Is overigens nog wel hier en daar in winkels te krijgen voor rond de 50€ schijnt...

suc6!!

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 'm met aja_x_box geruild voor deathrow, maarre hebben jullie nu geluid bij het voorfilmpje?

15. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb geluid bij het voorfilmpje :p
    en wat remmen betreft:
    als ik na een lang recht stuk hard op een bocht afkom rem ik met x, dan rem je volgens mij sneller dan alleen met voorrem, want je mannetje gaat dan ook omhoog zitten zodat ie meer wind vangt net als in het echt.. als er een paar bochten achter elkaar komen, of ik rij in een snelle bocht dan rem ik alleen met de voorrem.. achterrem gebruik ik nooit

Laatst bewerkt: 5 dec 2002
  16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    MuGGELO 1:36 EN DE REST IS NIET EGT VEEL SNELLER

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    LOL MOTO GP STAAT NOG NIET BIJ MIJN OWNZ LIJST
    FF VERANDEREN KEP UM OOK PAS NET

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    kheb m alweer een tijdje, maar ik rij kijk nooit naar de ronde tijden, ik rij soms, maar ik zit te wachten op live natuurlijk...

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    K heb hem nu ook al 1,5 maand ofzo (misschien zelfs 2 maanden).. en mijn tijden gaan al erg lekker. Zit overal minimaal een paar seconden onder het baanrecord en op Assen op 1:53,80.

Maar pas ten tijde van Xbox Live ga ik echt even mijn voorbereidingen treffen en alles op scherp zetten :)

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel al zo'n 5 a 6 maanden...
    Ik zal mijn rondetijden maar eens gaan posten. Mugello is het circuit wat ik onderhand met mijn ogen dicht kan rijden! Heb die track ongezond vaak gedaan. Ik denk dan ook dat mijn tijd daar wel erg snel zal zijn.. Ik post morgen mijn tijden wel.

Deel Deze Pagina