Hoi ik heb een vraagje is dit de zelfde versie voor op de xbox??? Klikkerdeklik ik eb em gedownload nou de graphix zijn wel mooi enzo maar de rest heel onrealistich bijv bij een botsing gebeurd er niks jah die andere gast waar je tegen botst steeks zijn middelvinger om en als je pleur is het super nep om te zien. oja je kan geen eens op je voorwiel rijden Dit is toch nie de versie die ook op de xbox is ??? iedergeval zijn de chrashes realistich in moto gp voor de xbox??? vink wel leuk om bij xbox live ff iemand omver te rijden met een cool effect
Dit is inderdaad dezelfde als op de xbox ja. Maar ik weet niet wat jij hebt gezien maar de crashes op de xbox zijn dus echt wel realistisch en de grafix zijn echt om te smullen. Op je voorwiel rijden kan btw niet maar dat lijkt me vrij logisch aangezien motors alleen achterwielaandrijving hebben en dat kan dus ook niet in real life. Maja, anyways, ik kan em je erg aanbevelen als je van race games houd. Het is echt een prachtgame, en met xbox live word het alleen maar leuker.
Euh ja het is dezelfde. En crashes niet realistisch? Hehe als het regent en je krijgt een duwtje lig je al.. Maar je kunt ook op je voorwiel rijden hoor. Is zelfs een vereiste als je je training wilt halen. Alleen ga je wel steeds langzamer, want je wordt natuurlijk niet "aangedreven" op dat moment.. Ik zou zeggen gelijk probeer te kopen dat spel! ik heb er veel meer fun aan als aan Splinter Cell bijv.
Je kan inderdaad wel even op je voorwiel rijden . Gewoon even goed je voorrem indrukken. Je gaat niet echt ver, maar het kan wel een paar meter. En wat dat crashen betreft. Ze zien er vaak redelijk realistich uit. Als ze het realistiser zouden maken zodat je om het minst geringste op je giegel zou gaan, komt dat de gameplay ook niet echt ten goede. De omgevingen en cicuits zijn excact nagemaakt van echte banen wat dus goede tracks betekent.. Die banen zijn over nagedacht In de multyplayer is ie ook echt fantastisch. Met 19 anderen de bocht in duiken. En over snelheids gevoel zal je niks te klagen hebben. Je gaat echt als een raket
er waren geloof ik nog wat websites waar die te krijgen is.. GCShop.nl misschien? Of dimension plus? ik heb ook aardig wat moeite moeten doen, maar heb em tegen Fifa2003 geruild hier via het forum.. kun je dus ook proberen! Maar er schijnt een her-persing aan te komen, dus dat komt echt wel goed hoor!!
hey Wouter, op het planetmgp.com forum hadden die "cracks" het erover dat er een her-persing was of aankomt. Omdat er in de USA ook een flink tekort is (en nu in Engeland en Duitsland en Frankrijk waarschijnlijk ookal). weet jij daar niks van?
Hehe nou doe je best om er 1 te zoeken. Want zodra Live hier start wil ik een motoGP team gaan starten!! Ben nu ook weer steeds vaker bezig mijn tijden te verbeteren.. wat een heeerlijk spel ik vind het echt super om op Assen te rijden, die baan klopt gewoon perfect, ik zie bijna mezelf zitten op de Stekkewal mijn tijd is nu 1:52:76 ofzo. Beat it if you can!!