Moto gp kan online. Maar waar moet je dit selecteren want er staat niks van in het boekje en in het spel staat ook nog niks aangegeven. Komt dit er pas te staan als je xbox live hebt?
Ja, maar deze vraag hoort hier niet he Je moet Moto GP online hebben. Dan pas kun je met Moto Gp gewoon ook Live racen.
idd en als je je starterskit koopt zit daar de demo van Moto GP bij en dat is de disk van Moto GP online
Als jij Moto GP normaal heb en jij hebt bv. Tracks en Riders unlockt dan kan jij die met de Demo van Moto GP online ook spelen. Want die leest namelijk jouw save file, dus je hebt gewoon de online disc nodig die bij Xbox Live zat
Bericht over MotoGP: er is een secret bij de motogp demo en ook het hele spel (denk ik). Als je de credits helemaal afkijkt dan krig je de creditsshooter (is wel geinig) dit is dus voor de mensen die het niet wisten (aangezien mijn friends nog geen score hierbij hadden, d8 ik; ik laat het ff weten)
ik denk dat andere racegames ook wel leuk worden op live! zoals Midtown madness 3 en nog enekele serieuzere racegames. Door het hoge competitiegehalte gaat het denk ik best verslavend werken....
Binnen een maand durf ik niet te zeggen. Wel komt er een add-on disc voor sega GT 2002. Waarmee je online lunt gaan spelen.
heb je de disc van moto gp dan niet meer nodig om de andere levels te spelen? Of kan ik hem aan een vriend uitlenen zodat hij alles effe kan unlocke en daarna gewoon met de live demodisc alles spelen?
Jep, het tweede. Gek hè... Dus als je 1 disc door heel nederland laat gaan, kan iedereen alles spelen
Hoezo rijdt iedereen dan met dezelfde bike? Er komen dan juist meer verschillende soorten custom bikes.
Ik ga morgen wel ff naar de videotheek op Moto GP te huren (als ze die hebben). Dan zoek ik wel een cheat om alles te unlocken anders moet ik het spel in 1 dag helemaal uitspelen. Dat is een beetje veel van het goede.