Moto Gp??

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 7 jul 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit er aan te denken om deze te kopen, wat vinden jullie ervan?

Want ik zit nog te twijfelen tussen deze en Grand Prix 4..

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Voor zover ik erover mag spreken (ik heb namelijk alleen de demo!).

Ik vind het een uitstekend spel qua het racen. Een nadeel is dat het van seizoen 2001 is en dat ik de mindere helden zoals Barry Veneman nog niet ben tegengekomen in de game. Misschien zitten die wel in de complete versie.

Waar ik me nog meer kapot aan erger is het trage overschakelen van de motoren. Ik laat 't automatisch doen (kan niet anders in de demo), en erger me er behoorlijk aan. Je gaat echt in etappes harder, in plaats van een vloeiende versnelling. Ik weet niet hoe dat in 't echt is, maar in hoeverre ik MotoGP heb gekeken op TV denk ik dat die dingen toch een stuk sneller schakelen tussen versnellingen.

Qua racen vind ik het wel super! Het is echt even onder controle krijgen, met de manier van sturen. De diepgang lijkt me ook gewoon sterk, gezien je je voor- en achterwiel afzonderlijk kan remmen. Verder heb ik in OXM5 nog een shotje gezien van Cell Shaded mode...Kan iemand hier wat meer over vertellen? Dat lijkt me namelijk ook erg leuk!

Kortom: Ik heb ook interesse om 'm te halen, helaas heb ik 't geld er niet voor. M'n verlanglijstje is zo lang :{ Eerst maar even een leuke teamsport-game scoren ergens, dan zien we wel of Moto GP er ook komt...

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel en zeker het kopen waard!

Ik ga de game binnenkort reviewen en het punt ligt rond de 9 dus zeker wel het kopen waard.

En op GP4 moet je nog even wachten maar schijnt ook erg goed te zijn. Hier kan ik nog niet over oordelen, review exemplaar moet namelijk nog verstuurd worden.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MotoGP kwam van THQ en die zijn nu op vakantie ofzo, en XBW past niet meer in het infogrames (GP4) budget, zware schande voor de grootste Xbox site van de Benelux..

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Top spel, missch. wel eerst ff uitproberen... GP4 wordt een stuk mooier maar dit spelletje scoort bij mij erg hoog. Anyways, leuke post van mij maar ik ben nou niet bepaald Schumacher met racegames.:)

6. Boon1

Boon1 Guest

Als je een echte topper de top race spel wil hebben moet je wachten op Gp4, want de kans dat het dat wordt is best wel groot. De pc versie is al om te smullen. Moto gp is wel goed alleen niet een topper zoals gp4 zou kunnen worden. Als je nog wat leuke filmpjes voor de pc wil zien kijk hier maar eens .
    http://www.drivingitalia.com/f1racer/ :9

De xbox versie komt ergens volgende maand uit.

7. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou definatly voor MotoGP gaan, heeft alles wat een racegame kan bieden... vooral de dolby digital is erg gaaf (wel even dat muziekie uitdoen). Superstrakke graphics, snel races, trainingmodes die je skills echt verhogen, gewoon lekker championship racen, of snel een simpel raceje, of 'kudos' achtige races doen met de gekste stunts op je motor. In tijden niet zoveel lol gehad, zowel in single als in multiplayer een erg gaaf spel.

Goede review nodig? Adrenaline Vault heeft een 4 pagina's lange review, de reviewer was een voormalig hater van motor-racers en is bekeerd }:] .

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Raar.........

Dutchgaming.net krijgt nog steeds een hele lading games van Infogrames.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ]:- XBW : 1531

Dutchgaming : Ik wou kijken naar het members aantal, wat een stuk lager ligt geloof ik, maar dutchgaming.net is down :D

Deel Deze Pagina